2013. július 30., kedd

NYC Lavender Cupcake

A hétvégén a körömlakkjaimat pakolászva akadtam rá erre a NYC lakkra, és akkor el is döntöttem,hogy ez lesz a következő, amit bemutatok Nektek! Egy szép visszafogott, levendula színről van szó, amely a Lavender Cupcake nevet viseli. Most épp egy ilyen színre vágytam, szóval jó,hogy ráleltem erre :)
NYC Expert Last körömlakk
Hosszan tartó formula. Akár 7 napig tartós színek. Körömerősítő összetevőkkel.

257 - Lavender Cupcake
Nekem nagyon tetszik az üvegének az alakja, a megszokott NYC-os.
Az ecsete nem is túl vastag,nem is túl keskeny, így szépen lehet vele dolgozni.

Egy rétegben még nem fed túl szépen, csíkoz is, és eléggé átlátszó.
Két rétegben viszont már nagyon szépen fed. Talán így képen még mindig egy kicsit csíkosnak látszik, de ez a valóságban nem ilyen feltűnő. Lehet,hogy kellett volna még egy réteg a tökéletes fedés érdekében, de nekem ez így is megfelelt. Lebarnult kézfejen szerintem nagyon szépen tud mutatni ez a szín.
Összességében nekem pozitív a véleményem róla, nagyon tetszik ez a szín, és nagyon gyorsan is szárad. Lehet,hogy ez a nagy kánikulának is köszönhető volt, de a NYC lakkokkal nekem amúgy sem volt eddig száradási problémám. Szép fényes lett, és erősnek érzem a körmeimet tőle.

Tetszik nektek ez a szín? Mennyire kedvelitek az ilyen visszafogottabb árnyalatokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése