2013. július 1., hétfő

Avon rendelés

Tegnap megérkezett az Avon rendelésem, és most azokat a termékeket szeretném bemutatni nektek.




Avon Clearskin blemish clearing
3 az 1-ben arctisztító, radír és maszk

Használata:

·         Arctisztítóként: Habosítsd fel a nedves arcodon, majd öblítsd le.

·         Arcradírként: Dörzsöld nedves arcodra, és masszírozd jól be, majd öblítsd le.

·         Arcmaszkként: Simítsd arcbőrödbe, hagyd megszáradni 3 percig, majd öblítsd le vízzel.

Használd heti 1 alkalommal.

A termék alfahidroxisavat  ( AHA-savat ) tartalmaz. Használj napvédőt tartalmazó krémet, és a termék használatának ideje alatt, valamint utána  1 hétig kerüld a napon való tartózkodást.

Nos, ezt a terméket most nem magamnak rendeltem, de nekem is van ugyanilyen és egy ideje tervezek is már írni róla, és most eljött végre az ideje. Mint ahogy az olvasható, többféleképpen is használható a termék. Én mindig arcmaszkként használtam, és nagyon szeretem. Felkenés után gyorsan megszárad és kellemes hűsít. És a hatása! Nekem nagyon bejött. Olyan szép sima lesz tőle az arcom, segít eltüntetni a pattanásokat is. Heti egyszer használom , szóval sokáig elég lesz még úgy gondolom. Viszont egy negatívum van benne, ez pedig az AHA-sav. Egyszer d.u. használtam és kint voltam utána a napon. Szépen kiporosodott, kicsit kipattogott tőle az arcom :S Szóval tényleg kerülni kell a használata után a napon való tartózkodást, vagy napvédőt kell használni.

Avon foot works

Sarokpuhító krém

Használat: Gyengéden masszírozd a sarkak bőrébe.

Figyelem: A termék alfa-hidroxi savat ( AHA-savat ) tartalmaz, ami növelheti a bőr nappal szembeni érzékenységét és növelheti a napleégés veszélyét. A termék használata idején használj fényvédő készítményeket és korlátozd a napon tartózkodés idejét a termék használata közben és utána még egy hétig.

Mivel alapból száraz a bőröm, így a sarkamra is ráfér egy kis hidratálás, ráadásul most akciós volt, mindössze 299 Ft-ért lehetett hozzájutni. Annyit mindenképp megért. Viszont hogy ebben is AHA-sav van?! Nah ez nem tetszik benne... Most a sarkamat is be kéne kennem állandóan napvédővel ha ezt használom? Hát nem tudom...

Planet spa Vitaminos kézkrém holt-tengeri ásványokkal

Lágyítja az érdes, száraz bőrt és segít megelőzni a körmök beszakadását. Javítja a bőr textúráját.

Használata: Masszírozza kezei bőrébe minden alkalommal, amikor bőrének intenzív hidratációra van szüksége.

Mint azt már az előbb említettem, száraz a bőröm, így a kezeimet is kennem kell még nyáron is, különben nagyon gyorsan ki tud száradni. Ezt is szintén akcióban vásároltam meg, 299 Ft-ért. Imádom az illatát, és ki is próbáltam már, gyorsan beszívódik. Szerintem nagyon fogom szeretni.

Próbáltátok már ezeket a termékeket? Ha igen, hasznosak voltak?

2 megjegyzés:

  1. Én a Planet Spa kézkrémet próbáltam már, szerintem eléggé érdekes illata van :D Viszont tényleg puhább lett tőle a kezem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére bejön az illata :D De annak örülök,hogy akkor tényleg hatásos :)

      Törlés