2013. július 5., péntek

Garnier Ultra Doux sampon és balzsam

Igazából ezek a termékek már nem éppen újdonságok, de mégis úgy gondoltam,hogy írok róluk. Nagyon örültem mikor megláttam őket a boltok polcain, ez még télen volt, ha minden igaz.
1+1 akció volt, ha jól emlékszem, így egyből le is csaptam rájuk. Akkor a levendulás-rózsásat választottam, az viszont már elfogyott, így most a barackos-mandulás sampont és az újravásárolt levendulás-rózsás balzsamot szeretném bemutatni nektek.




Garnier Ultra Doux

Sárgabarack és mandula

A táplált és védett hajért - száraz hajra

A Garnier Ultra Doux a hajápolás természetes receptjét kínálja Önnek a Dél-franciaországi Provence vidékéről, amely a természetes összetevők határtalan forrása. A száraz haj számára kifejlesztett új recept a selymességet adó sárgabarackot a tápláló tulajdonságáról ismert mandulával egyesíti.

Eredmény: Haja táplált, védett és puhább tapintású, egészen a hajvégekig.

Paraben-és szilikonmentes formula. 

Erről a termékről sajnos azt kell mondanom,hogy nekem nem vált be, pedig nagy reményeket fűztem hozzá a levendulás után. Ugye táplált, és puha tapintású hajat ígér. Nos az én hajam továbbra is száraz maradt,nehéz volt kifésülni, és nem éreztem,hogy táplált lett volna. Az illata kellemes, azzal nincs probléma.Az állaga elég híg, és jól habzik. Már csak egy kicsi van a flakonban, egy ideje már nem használom ezt a sampont, de szerintem most nyáron el fogom használni, mert most gyakrabban mosom a hajamat. Ez persze csak az én véleményem, nem mondom azt,hogy másnak nem válhat be, sőt ahogy olvasgattam róla, sokak írták azt róla, hogy nekik hasznos volt ez a termék. Így hát nem szeretnék senkit lebeszélni róla :)



Garnier Ultra Doux

Levendula és rózsa

A fényes és selymes hajért – fénytelen hajra
A Garnier Ultra Doux a hajápolás természetes receptjét kínálja Önnek a Dél-franciaországi Provence vidékéről, amely a természetes összetevők határtalan forrása. A fénytelen haj számára kifejlesztett új recept a tisztító tulajdonságairól ismert levendulát a selymességet és ragyogást adó rózsával egyesíti.
Eredmény: Haja fényesen ragyogó és puhább tapintású. Haja rendkívül könnyen kifésülhető.
Paraben-és szilikonmentes formula 
Ő pedig a már említett levendulás balzsam. Erről viszont nagyon jó véleményem van. Imádom az illatát, és a hajam tényleg könnyen kifésülhetővé vált tőle, és szép fényes lett.
Szerintem a csomagolást mindenképp ki kell emelni mind a két termék esetében, mert nagyon szépek. Valamint az is pozitívumként szolgál, hogy Paraben - és szilikonmentesek. 

Próbáltátok már a termékcsalád valamely tagját? Ha igen, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem most Kallos hajpakolásom van, és egyszerűen imádom! :) Csak 300 Ft volt a fodrászkellékesben :)

    Ez a balzsam mennyibe fáj? :) Egész jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem 399 Ft-ért vettem, mert akkor akciós volt:) Ha te is szeretnél venni ilyet, nézelődj, hátha kifogod te is akciósan :)

      Törlés
  2. Nekem a balzsam sajnos nem jött be, hamar zsírosodott tőle a hajam, viszont a levendula-rózsa sampont nagyon szeretem/szerettem, de sajnos mióta megint szilikonmentes hajápolókat használok, korpásodik a hajam, így felejtős lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ismerős a problémád :S Mostanában nekem is elkezdett megint korpásodni a hajam, így be is szereztem egy head & shoulders sampont, mert az mindig helyre hozza :)

      Törlés