2013. július 24., szerda

Amit mostanában láttam

Ma filmeket szeretnék Nektek ajánlani/ vagy éppen nem ajánlani.Válogattam a mostanában látott filmjeim közül, hoztam nektek leírást róluk, valamint az előzetesüket is.Nem szeretnék hosszan véleményt írni róluk, a leírásban szerintem mindent megtaláltok, csak 1-2 mondatban fogom összefoglalni, hogy nekem tetszett-e vagy sem.



Tökéletes hang

színes, magyarul beszélő, amerikai zenés vígjáték
Beca az a fajta lány, aki inkább hallgatja azt, ami a fejhallgatójából jön, mint azt, ami belőled. Amikor megérkezik a főiskolára, világos lesz számára, hogy egyik klikkbe sem passzol bele, ám mégis beleerőltetik egybe, amit magától sosem választott volna: a vagány csajok, a cuki csajok és a fura csajok közé, akiknek egyetlen közös témája az, hogy mennyire szólnak jól, amikor együtt énekelnek ebben a fergeteges új vígjátékban. Beca kiragadja az acapella énekcsoportot az unalomig ismert standardok és tökéletes harmóniák világából, és új mixekbe rángatja bele őket, miközben élet-halál harcot folytatnak az érvényesülésért a főiskolás énekcsoportok könyörtelen világában. Ez vagy a legdögösebb dolog lesz, amit valaha csináltak, vagy a legőrültebb, de leginkább mindkettő.

Ajánlom! Nekem nagyon tetszett ez a film, ez egy könnyed vígjáték. Először a Glee jutott róla eszembe, azt is nagyon szerettem, itt ugyanaz a sztori kb. csak ez nem sorozat. Előadások, versengések, szóval minden megvan benne, ami úgy általában az ilyen fajta éneklős-táncolós filmekben.



Az a bizonyos első év


színes, magyarul beszélő, angol romantikus vígjáték

Az ambiciózus Nat (Rose Byrne) és az írói álmokat dédelgető Josh (Rafe Spall) két teljesen különböző személyiség, kapcsolatukat mégis idilli boldogság övezi. A mesébe illő esküvőt azonban nem mindenki fogadja az alkalomhoz illően. Mind a család, mind pedig a barátok kétkedéssel viszonyulnak a frigyhez, és nem jósolnak hosszú jövőt a két szerelmesnek. A házasság első éve számtalan kihívást tartogat Nat és Josh számára, és az összeszokás időszakát egy roppant kínos kérdés bonyolítja. Vajon tényleg az életre szóló Igazit választották? Miközben Nat és Josh a választ keresik, olyan szerelmi alternatívák bukkannak fel életükben, mint az ex-barátnő Chloe (Anna Faris) és az új munkatárs Guy (Simon Baker).Az évforduló közeledtével egyikőjük sem akarja feladni a házasságot, de közben egyre csak felteszik maguknak a kérdést: ez tényleg ennyire bonyolult lenne?
Erről vegyes a véleményem. Vannak benne nagyon jó, vicces részek ( kb. ezek láthatóak az előzetesben ) , de a többi része néhol kicsit unalmas szerintem. Az egyszer meg lehet nézni kategóriába sorolnám. 


Gondolkozz pasiaggyal

színes, magyarul beszélő, amerikai vígjáték
A történet négy párról szól. A kapcsolataik hatalmi egyensúlya felborul, amikor a négy nő úgy gondolja, hogy a gyakorlatban is kipróbálja a társkapcsolatokról szóló népszerű könyvben olvastakat. Steve Harvey Viselkedj úgy mint egy hölgy, gondolkozz úgy, mint egy férfi című könyve segít abban, hogy a nők megtudják, mit akarnak a férfiak, hogyan lehet fölébük kerekedni. Ám a párjaik hamarosan rájönnek erre, és kidolgoznak egy tervet, hogy mindezt a maguk javára fordítsák. Kezdetét veszi a nemek csatája.

Nem találtam magyar előzetest róla, így remélem az angol is megteszi :) Erről a filmről szintén vegyesek az érzelmeim. A kezdésekor azt hittem, hogy ez milyen jó film lesz. Aztán elkezdtem unatkozni, és egy idő után már nagyon nem tudott lekötni. Nincsenek benne nagy poénok, semmi extra. 

A filmleírások a Port.hu-ról száraznak.
Láttátok már valamelyik filmet? Tetszett?
 

4 megjegyzés:

  1. A tökéletes hangot 2 napja néztem meg, és imádom, fantasztikus volt. A dalok feldolgozva sokkal jobbak mint az eredeti. Nagyon tetszett :)
    A másodikat pedig tegnap töltöttem le. Jó kis összefoglaló. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, a dalfeldolgozások nekem is nagyon bejöttek. Kíváncsi vagyok,hogy a másik film tetszeni fog-e neked?! Jó filmezést! :)

      Törlés
  2. Jó volt ez az összefoglaló, az utsó kettőt mindenképpen meg szeretném nézni. A Tökéletes hangot már korábban láttam, és imádom, azóta persze párszor már megnéztem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszy :) Úgy látom a Tökéletes hang mindenkinek tetszett, de hát meg is értem,hogy miért :)

      Törlés