2013. augusztus 1., csütörtök

Avon naturals vanília testradír

Rám általában mindig nyáron tör rám az, hogy testradírt használjak. Télen valahogy mindig megfeledkezem róla. Pedig tudjuk, hogy miért is hasznos, hiszen eltávolítja az elhalt hámréteget, és ugye főleg nyáron előnyös ez, amikor is napozunk, hiszen így szebb, egyenletesebb színt tudunk elérni. Én egy jó ideje már ezt az Avonos vaníliás testradírt használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Használata után szép sima lesz a bőröm, a célra tökéletesen megfelel tehát.
Mint az a képen láthaót, 200 ml-es kiszerelés, sokáig elegendő. Tubusos formája van, amiből könnyen ki tudjuk nyomni a megfelelő mennyiséget.
Nézzük,hogy mit is ígér?
Hidratáló vanília testradír. Shea vajjal, tejproteinnel és E-vitaminnal segít puhább és simább érzetet kölcsönözni a bőrnek. Használata: Masszírozza testére, főként a szárazabb, érdes bőrfelületekre, majd alaposan öblítse le. Használja hetente 2-3 alkalommal. 200 ml
 Ilyen az állaga. Fehér színű,viszont így nem látszanak benne a szemcsék, de ha elkezdjük vele dörzsölni a bőrünket, egyből megérezzük őket. Nagyon kellemes vanília illata van, én amúgy is odavagyok a vanília illatért, így aki hasonlóan szereti azt, annak ezt a termék biztosan tetszeni fog.
Eredeti ára: 960 Ft, de akciósan általában 6-700 Ft-ért tudjuk megvásárolni.

Ti használtok testradírt? Próbáltátok már ezt a terméket? :)

4 megjegyzés:

  1. Fú de szerettem, kétszer háromszor újra vettem az biztos az epres testvérével együtt. Nagyon finom az illata :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon megfogott az illata :) Az epres termékek közül nekem másik volt/van meg, de annak egy kicsit műnek éreztem az illatát.

      Törlés
  2. Nagyon imádom! Most fogyott el, de újra meg fogom rendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkodom rajta,hogy ha elfogy beszerzem újból :)

      Törlés