2013. július 28., vasárnap

Nagyfiúk 1-2

Ma ismét egy filmes ajánlóval készültem Nektek, mivel úgy éreztem,hogy ezekről a filmekről muszáj szót ejtenem. Amikor először láttam a Nagyfiúkat, már akkor a kedvencemmé vált. Ez már 3 éve volt, ha jól emlékszem. Az évek alatt jó párszor megnéztem, mégse untam meg sose. Nagyon ritkán találok ilyen jó vígjátékot, amelyiken ennyit lehet nevetni. Nézzük csak miről is szól?

Harminc évvel a középiskola befejezése után újra találkozik egymással az öt egykori középiskolai jó barát. Szomorú aktualitása a dolognak, hogy meghalt a kosárlabdaedzőjük, akivel megnyerték a bajnokságot. Ha már a temetésére végre összejött a csapat, kihasználják az alkalmat, és együtt töltik a hétvégét a feleségeik és gyerekeik társaságában, méghozzá az edzőjük tóparti házában, ahol régen a győzelmüket is ünnepelték. A korosodó apákban felélednek a régi emlékek, beindul a bulizás, egymás ugratása. Bár elszálltak felettük az évek, valójában ugyanolyan idétlen, vicces "kölykök" maradtak, akik minden őrültségben benne vannak.
Amikor tavasszal megláttam, hogy idén nyáron kijön a 2. része, nagyon megörültem. Akkor eldöntöttem,hogy én ezt minden áron meg fogom nézni a moziban :D Már múlt héten készültem menni, de akkor nem jött össze, viszont tegnap végre volt szerencsém megnézni. Mondanom sem kell, nem csalódtam. Nagyon régen nevettem ennyit, mint tegnap. Ez még az 1. részénél is sokkal jobb. Azt hittem, hogy az előzetesben minden jó poént lelőttek, de szerencsére nem így történt. Adam Sandler filmjeit amúgy is nagyon szeretem, mindegyiket, mostantól viszont ha valaki megkérdezi,hogy mi a kedvenc filmem, tuti,hogy azt fogom mondani, hogy a Nagyfiúk 2! :)


A jó barátok mindig jó barátok maradnak. Az öt általános iskolai haver, aki hosszú szünet után egykori kosárlabda-edzőjük temetésén találkoztak újra, és töltöttek együtt egy emlékezetes hétvégét, újra összejönnek. A családok egyre nagyobbak, az apák azonban nem lettek normálisabbak - ismét egy őrült, vad és teljesen agyatlan hétvége várható!

A filmleírások a Port.hu-ról származnak.
 

Ti láttátok már valamelyik részt? Hogy tetszett? :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszett a Nagyfiúk 1. része, szeretem Adam Sandler-t, annyit lehet rajta nevetni:D A 2. rész trailer-e alapján viszont annyira nem volt szimpi, pont azért amit te is írtál, hogy talán benne volt minden poén, de ha nem így van, akkor én is meg fogom nézni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,én is azt hittem először, hogy tuti minden jó poént lelőttek az előzetesben, de szerencsére nem így volt. Így is kb. végig tudtam röhögni a filmet, mert annyi jó rész volt még benne, hogy szerintem mindenképp megéri megnézni! :) Köszy, hogy írtál! :)

      Törlés