2013. július 18., csütörtök

Kékség

Még régebben volt az essence-nek a Vampire´s Love kollekciója, amelyből nagy örömmel vettem meg az egyik körömlakkot, mert annyira szép kék volt, nem is tűnt túl sötétnek, csillogott is, így hát erre esett a választásom. Aztán amikor itthon kipróbáltam, elszállt a lelkesedésem. Annyira sötét felkenve, inkább feketének tűnik, vagy ilyen sötétzöldnek, ami nem tetszett. Így hát jó ideig nem is használtam ezt a lakkot, de nem hagyott nyugodni, hogy itt egy ilyen szép lakk, és nem tudom használni. Így hát ma úgy döntöttem,hogy keverek hozzá egy kis fehéret, hogy világosítsam, hátha úgy sikerül elérnem olyan színárnyalatot, ami tetszeni fog.
02 Into the dark + egy francia manikűrhöz való fehér csillogós lakk

Egy rétegben a kikevert szín. Nah itt még eléggé gondolkodóban voltam, hogy mi lesz ebből. Túl folyékony is lett, így féltem, hogy nem fog szépen fedni. 
 Aztán amikor megláttam két rétegben, megnyugodtam. :) Így már nagyon tetszett a színe. Viszont biztos feltűnt, hogy a középső ujjamnál nem lett túl szép. Nos hát nagyon ügyesen sikerült bele nyúlnom, amikor már nem volt több a kikevert színből. Azért próbáltam kijavíthatni, de csak látszik. 
Ilyen lett a végeredmény. Nekem így már nagyon tetszik. Egyébként kb. ilyen színre számítottam amikor megvettem. 

Megvan nektek ez a lakk? Nektek is túl sötét?

2 megjegyzés: