2013. július 2., kedd

Cairuo lakk

A héten sikerült beszereznem egy Cairuo lakkot. Eddig nem igazán hallottam erről a márkáról, de szükségem volt egy ilyen színre, így megvettem. Jó nagy kiszerelés, 18 ml, és 450 Ft-ért vásároltam meg.
Eddig teljesen meg vagyok vele elégedve, mert szépen fed, 2 réteg elég belőle. Viszont eléggé nagy illata van, amelyről nem tudtam eldönteni,hogy tetszik-e vagy sem :D Igazából először azt mondtam rá, hogy olyan cappuccino illata van, viszont elég erős. De 1 nap alatt elmegy ez az illata. 
Első réteg
Második réteg
És mintával. Hát nem sikerült a legszebben, így közelről legalábbis. Távolról teljesen jó :D
És a minta közelről



Tetszik nektek ez a szín? Használtatok már ilyen lakkot?

3 megjegyzés:

  1. Tiszta essence caffé olé, nagyon szép, szeretem a nude lakkokat :)
    Ezzel a márkával még nem találkoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákerestem az általad említett essence lakkra, és tényleg teljesen ugyanolyan :D Én is szeretem a nude lakkokat, néha ilyen is kell a feltűnőbbek mellett :)

      Törlés
  2. én nagyon megvagyok vele elégedve nekem is van blueberry színű világos kék

    VálaszTörlés