2013. július 9., kedd

Nyári tag

Már nagyon sok blogon olvastam erről a nyári tag-ről, és most úgy döntöttem,hogy én is kitöltöm. Elsősorban azért, mert még nem csináltam ilyet, és szeretném,hogy egy kicsit jobban megismerjetek. Nézzük is a kérdéseket:



Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Általában megszárítom, mert ha hagyom, hogy magától száradjon meg, akkor úgy fog állni,hogy azt rossz látni :D De ha tudom,hogy nem megyek sehova, akkor azért néha hagyom csak úgy megszáradni is.


Fagyi vagy jégkrém?
Jó kérdés. A nagy melegben teljesen mindegy, de inkább jégkrém párti vagyok.

Szoknya vagy rövidnadrág?

Rövidnadrág. A szoknya nem az én világom.


Tenger vagy tópart?

Nem voltam még tengernél, így tópart.

Hányas faktorú naptejet használsz?

Szerencsére nem vagyok az a könnyen leégős típus, de mégis 50 faktoros naptejet használok általában. Fő a biztonság. Az arcomra pedig sokszor csak olyan arckrémet, amely fényvédőt tartalmaz.  

Kedvenc nyári parfüm?

Nincs külön kedvenc téli-nyári parfümöm. Amit épp ebben az időszakban megkedveltem, azt használom nyáron is.Most például sz Avontól az Only imagine-t, vagy a Latin Sensation-t, de előnyben részesítem a testpermeteket is.


Kedvenc kiegészítő a nyárra?

Napszemüveg. A bőrünk védelme mellett szerintem a szemünk védelme is ugyanolyan fontos, és egy jól megválasztott napszemüveg kiegészítőként is remekül szolgálhat.


Saru vagy flip-flop?

Strandon vagy hasonló helyeken flip-flop, viszont városban inkább saru.

Kedvenc nyári sport?

Tollaslabda. Imádok tollasozni, csak sajnos az idő sokszor közbe szól, általában mindig estére kezd el fújni a szél. 



Kedvenc fesztivál?

Nincs kedvencem, olyan igazi nagy fesztiválon nem is voltam még, de egyszer mindenképp szeretnék eljutni. Idén lehetséges, hogy a Campus fesztiválra el tudok menni, nagyon szeretném, hogy összejöjjön.


Hova mész nyaralni?

Idén nem lesz nyaralás. Próbálok minél több időt eltölteni a barátaimmal és a családommal. Valamint ha jó idő van, az időm nagy részét itthon töltöm a medencében. :) Persze 1-1 nap strandolás azért szerepel a terveim között. 

- Valamint új a kinézet is az oldalon, nekem ez jobban tetszik mint az előző volt. Nektek? :)

2 megjegyzés:

  1. Tollas a kedvencünk :D Meg a gimis röpizések! :D Néha de jó is lenne újra! :D

    Lehet én is kitöltöm majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, azt hogy szerettük :D Jó lenne még néha most is ott játszani :) Kíváncsi lennék a te válaszaidra is,köszy, hogy írtál :)

      Törlés