2013. november 26., kedd

Loreal Elseve Fibralogy Sampon+Balzsam teszt

Először is elnézést, hogy régen jelentkeztem, igazából úgy is gondoltam,hogy lesz most egy kis szünet a blogon, mert egyszerűen nincs időm rá, annyit kell tanulni, de azért mindennap nézem, és követem az eseményeket :) Azért most mégis megpróbálok írni egy tesztet, arról a samponról+balzsamról, amit még a Glamour napok környékén vettem, és jeleztétek,hogy kíváncsiak lennétek majd rá, nos mostanra azért kialakult a véleményem velük kapcsolatban:
A tesztalanyok

Hogy mit is ígér? A használatok során fokozatosan vastagítja a hajszálakat. A FILLOXANE bejut a hajszálakba és szétterjed, hogy azokat belülről vastagítsa meg. Az így létrejött anyag minden használat után a hajban marad, így a haj egyre vastagabb lesz. Azonnali eredmény: a haj tapintásra vastagabbnak érződik. 5 használat után a hajvastagság fokozatosan nő.
Tapasztalat: Nagyon lelkes voltam, amikor megláttam ezt a termékcsaládot a boltok polcain. Persze rögtön meg tudtak venni vele, mivel pont ilyen a hajam, pont ilyen samponról álmodoztam előtte. Persze egy próbát mindenképp tennem kellett. Az első pár hajmosás alkalmával azt hittem,hogy megtaláltam a tökéletes sampont, olyat, amilyet kerestem. A hajam puha, könnyen fésülhető, és dús lett tőle, nagyon szépen állt. Aztán ahogy kezdett hozzászokni, ez a csoda egyre inkább abbamaradt. Persze még mindig puha volt, de mondjuk a dúsítás része egyre inkább kezdett elmaradni. Így most,hogy a samponos tubus végére értem, nem tudom eldönteni,hogy újra vegyem-e vagy sem. Könnyű, friss illata van, jól habzik, kellően tisztít, de a hajszálvastagítást sajnos nem igazán vettem észre, pedig minden mosás után használtam a balzsamot is ( egyébként megvásárolható hozzá még egy hajpakolás is, azt is szívesen kipróbálnám, de abból most más milyet használok ) . Ára boltonként változó, eddig 800-1200 Ft között láttam, én akkor még akciósan vettem, 590 Ft-ért darabját. 

Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot? Mi a véleményetek róla? :) Van olyan sampon, ami mostanában nagyon bevált Nektek? :) Ajánljatok valami jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése