2013. július 10., szerda

Elfogytak 01

Ma elkészítettem nektek az első ,, Elfogytak ´´ bejegyzésemet. Engem érdekel mások véleménye a termékekről, így én szívesen olvasgatom mindig az ilyen írásokat, remélem ti is így vagytok ezzel. 

 Az alábbi termékeket szeretném bemutatni nektek:

Nivea water lily&oil tusfürdő

Ápoló olajgyöngyöket tartalmazó tusfürdő, melynek nőies vízililiom illata felfrissíti érzékeit. 
Nagyon szerettem, különösen az olajos hatása miatt. Nagyon jó érzés bekenekedni vele, hiszen isteni az illata is. :) Persze a többi illatban is szívesen kipróbálnám. 
Újra megvásárolnám!

Avon Advance Techniques – Maroccan Argan Oil

Argánolajat, B5-provitamint és E-vitamint tartalmazó összetétele segít táplálni és kisimítani a száraz, töredezett hajat. Puhaságot és ellenállhatatlan tapintást kölcsönöz anélkül, hogy elnehezítené a hajat.
Ez abszolút kedvenc volt. Én is használtam régen a másik zöld kupakos terméket, de ez még jobban tetszik nekem. 30 ml-es kiszerelés, mely kicsinek tűnik, de mégis meglepően sokáig tudtam használni. Hajmosás után 2-3 pumpányi mennyiséget kinyomtam a tenyerembe, és eloszlattam kb. a hajam közepétől, úgy, hogy a hajtőre ne jusson. Valóban szép fényessé, és puhává varázsolja a hajat.
Újra megvásárolnám, sőt már meg is tettem! :D

Planet Spa – Mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolás
Segít feltölteni a bőr nedvességtartalmát, hogy frissebb, puhább és rugalmasabb kinézetű lehessen.

Mint az a képen látható, ez egy kicsi kiszerelés, 7 ml, mégis 3-4 alkalomra is elegendő. Időnként megtalálhatóak ezek a kis kiszerelések a katalógusban, kedvező áron. Szerintem azért is jók ezek, mert így legalább többfélét ki tudunk próbálni. Teljesen megvoltam vele elégedve.
Újra megvásárolnám!

SENSODYNE Repair&Protect Whitening

A Sensodyne Repair&Protect Whitening fogkrém egyedülálló klinikailag igazolt koncentrált kalcium összetételű, amely a sérülékeny területeket a fog természetes építőelemei segítségével javítja ki, miközben segít visszaadni a fog természetes fehérségét. Nátriummonofluorofoszfátot tartalmaz (1450 ppm fluorid).
Ezt nem csak egyedül használtam, hanem tesómmal közösen. Túl sok mindent nem tudnék mondani róla, meg voltam elégedve vele. Szeretem az ilyen fogkrémeket, amelyek a megfelelő ápolás mellett fehérítő összetevővel is rendelkeznek.
Újra megvásárolnám!


Rexona Nature Effects - fresh Naturals Bioprotection Fresh Izzadásgátló dezodor. A Rexonától megszokott védelem mellett természetes eredetű ápoló összetevőkkel biztosít megfelelő ápolást a hónalj bőrének. 
Nagyon szerettem az illatát, mert hosszú ideig érezni lehetett, emellett még szeretném kiemelni a természetes eredetű összetevőket is.
Újra megvásárolnám!


Csupa jó dolgot sikerült összegyűjtenem, amelyek elfogytak, hiszen mind az 5 terméket újra vásárolnám!

Próbáltátok már valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. A legutóbbi hajvágásomnál a fodrászom ugyanilyen hajolajjal (vagy kence) kente be a hajam, és olyan szép, és sima volt utána. Elfelejtettem felírni a nevét, és kerestem is, de nem találtam meg. Úgyhogy köszi az összefoglalót, így biztos beszerzem. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó, örülök,hogy segített az összefoglalóm :) Pont ezért szeretek én is ilyen írásokat olvasgatni, mert rá lehet lelni jó kis termékekre, vagy amit már éppen kinéztünk magunknak, megtudhatjuk róla mások véleményét.

      Törlés