2013. július 26., péntek

Elfogytak 02

Nem is olyan rég volt, hogy elkezdtem ezt az ,,Elfogytak˝ sorozatot, és már hoztam is a 2. részét, ugyanis ismét sikerült egy pár üres flakont összegyűjtögetnem. Nézzük is őket:

Avon naturals tusfürdő és testápoló
Vörös áfonya és fahéj kéz-és testápoló. Selymesen sima és hidratált érzetet ad a bőrnek.
Vörös áfonya és fahéj tusolózselé. Hidratáló tusolózselé, mely tiszta és kondicionált érzetet ad a bőrnek.
Mindkettőt nagyon szerettem, még télen csomagban vásároltam meg őket, amelyhez tartozott egy testpermet is, de az még nem fogyott el.A tusfürdő ráadásul nagy, 400 ml-es kiszerelés volt, így jó sokáig kitartott. Persze nem azóta használom ezt mióta megvettem, csak mivel már nem sok volt egyiknek se az alján, gondoltam,hogy kiürítem már őket. A testápolóban az tetszett a legjobban,hogy könnyen beszívódott, nem ragadtam utána, és még másnap is nagyon puha volt tőle a bőröm.
Újra megvásárolnám őket!




Balea tusfürdő füge-és csokoládéillattal
Ezt egyszerűen imádtam :D De ki nem? Annyira jó illata van, hogy ááh :D 300 ml-es kiszerelés nagyon kedvező áron, remek illattal, kell ennél több? :)
Újra megvásárolnám!




Nivea Happy Time
A frissítő zuhany élményét ígéri egész napra, bambuszkivonattal és narancsillattal. Az illatával nem is volt semmi bajom, kellemes volt. Viszont a hatása... hát arról már nem tudnék olyan pozitívan nyilatkozni. Elment egynek, de amit ígért, azt nem tartotta be.
Nem vásárolnám újra!

Eszter körömlakklemosó
Igazából már nagyon régóta ezt a fajta körömlakklemosót használom, teljesen meg vagyok vele elégedve. Nagyon sokszor újra vásároltam már,igen kedvező az ára, és teljesen megfelel e célra.
Újra megvásárolnám!


Head&Shoulders sampon
Korpásodás elleni sampon. Az Actizinc formula nem csak a korpa ellen hatákony, hanem kiegyensúlyozott fejbőrt, valamint gyönyörű hajat varázsol Önnek. Gyengéd, pH-egyensúlyban lévő formulája alkalmas a mindennapi használatra.
Mivel az utóbbi időben ismét elkezdett korpásodni a hajam, muszáj voltam a head&shoulders samponokhoz nyúlni, mert nekem ezek mindig beválnak. Imádom azt a frissítő érzést, amit a használata után érzek. Ez a sports fresh változata volt, amit már nem először vásároltam meg, és mindennapi használatra is ajánlott, ez így nyáron szerintem különösen előny.
Újra megvásárolnám!


Garnier Fructis - Goodbye Damage balzsam
Egyszer már írtam erről a termékről, itt elolvasható, ha szeretnéd megnézni :) Ugyebár azt ígérte, hogy visszafordítja 1 év károsodását 3 hajmosás után ( persze, csak ha mindegyik terméket használjuk a termékcsaládból ) . Nem mondom,hogy csodákat művel, de szerintem ez egy nagyon jó kis balzsam. Annyira fényes, és sima lett tőle a hajam a használata után, nagyon szerettem. A samponjáról ezt már nem tudnám elmondani sajnos, de lassan azért  az is el fog fogyni.

Újra megvásárolnám!

Nos, ezek a termékek fogytak el az utóbbi időben. Az utánpótlást pedig már beszereztem, (nem ugyanezeket a termékeket), így hamarosan várható a haul poszt is :) Attól függ, hogy mikor kapom meg az Avon rendelésemet, már csak arra várok!

Ti próbáltátok valamelyik terméket? Bevált? :)

4 megjegyzés:

  1. Az Avon naturals termékek még nálam sem vallottak kudarcot. Ez a Nivea dezodor viszont nekem sem vált be. Balea termékeket fogom legközelebb megcélozni, mert sok a dicséret róluk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam,hogy nem csak nekem nem vált be az a Niveás termék. A Balea és az Avon naturals termékeiben pedig szerencsére nem igazán lehet csalódni! :)

      Törlés
  2. A Balea tusfürdőt én is imádom:)))
    Elég sokat beszereztem, szeretem mindegyiket, amelyik megvan:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyre gyakrabban veszek Balea tusfürdőt, nagyon szeretem őket. :) Kár, hogy ez a fajta limitált kiadás volt.

      Törlés