2013. július 12., péntek

Lila csillogás

Ma ismét az Avon gyorsan száradó körömlakkjai közül szeretnék bemutatni nektek egyet, amely a Pronto Purple nevet viseli. Megmutatom majd a színt magában is, valamint egy csillogós fedőlakkal is.


Avon - Pronto Purple, NYC - 154 Midnight Confetti

Fedése egy rétegben. Eléggé átlátszó, valamint csíkos is.
Két rétegben viszont már gyönyörű, fényes, teljesen már árnyalatot kapott így.
 

NYC csillogós fedőlakkal

Kinti fényben

Avon lakk
 - Előnyei
  • Valóban nagyon gyorsan megszárad. 
  • Szép fényes. 
  • Mivel elég nagy kiszerelés, 12 ml , így elég sokáig kitart.
- Hátrányai
  • Szerintem túl folyékony, ezért könnyen lefolyik a köröm mellé is, ha túl sokat akarunk használni belőle. 
  • Eddig azt vettem észre, hogy elég gyorsan kopik sajnos. Pedig van másfajta Avonos lakkom is, annál nem tapasztaltam ezt. De bízom benne, hogy így fedőlakkal tovább bírja majd.
Összességében szerintem nagyon szép lett, nekem nagyon tetszik. És nektek? :)
Próbáltátok már a Speed Dry lakkokat? Nektek beváltak?

4 megjegyzés:

  1. hűű de szép, nagyon összeillik a két lakk, szuper lett :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszy :) Szerintem is nagyon szépen összeillenek, állandóan azt nézegetem, hogy milyen szép lett :D

      Törlés