2013. július 7., vasárnap

Avon Speed Dry - Rose Amour

Ma egy Avonos körömlakk tesztjével készültem Nektek, mégpedig egy gyorsan száradó lakkról lenne szó, Rose Amour árnyalatban.
Jelenleg 25 árnyalat kapható, elfogadnám mindegyiket, olyan szépek :D
Van egy különlegessége is ezeknek a lakkoknak, mégpedig az, hogy vulkáni kőkivonattal segítenek,hogy körmeink kőkemények, a manikűrünk pedig szép fényes legyen. Ezt meg is tudom erősíteni, tényleg nagyon szép fényes lakkokról beszélünk. 
Az általam megrendelt árnyalat a katalógusban sokkal világosabbnak tűnt, így meglepődbe bontottam ki a kis dobozkából. Igazából ezzel a színnel sincs semmi baj, mert ez is nagyon szép :)
Eredeti ára: 1380 Ft, a mostani katalógusban például akciósan csak 829 Ft
Egy rétegben még eléggé átlátszó a fedése
Két rétegben viszont már nagyon szép :)
Kint napsütésben. Így a képen talán még mindig átlátszónak tűnik, pedig már egyáltalán nem az.De lehet,hogy még egy plusz réten kellene, és úgy lenne igazán szép.

Most nem mostam le a bőrömről a lakkot, mert tudtam,hogy úgyis lekopik majd a medencében :) Szóval elnézést ezért. 
A száradása tényleg szuper gyors. 30 mp alatt kb. tényleg meg is szárad, de én azért vártam tovább,hogy megszáradjon rendesen. 

Tetszik nektek ez a szín? Próbáltátok már ezeket a lakkokat?

6 megjegyzés:

  1. Nem volt még szerencsém ezt a gyorsan száradó lakkot kipróbálni az Avontól, de gondolkozom rajta! :) A szín maga nem tetszik, most az élénkebb korszakomat élem a lakkok terén! :)

    Mindenesetre jó poszt lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Biztosan te is megtalálnád a sok szín közül a neked legjobban tetszőt :) Van sárga is, tudom te azokat szereted :)

      Törlés
    2. Most rá vagyok kattanva a sárgákra, nem mintha eddig is nem ez lett volna rám jellemző... :D Szóvicc :D

      Mostantól egy kicsit lakk stopot tartok... :D Már nem tudom hova rakni :D

      Törlés
    3. Ismerős :D Annyi van már,hogy huhh... :D De azért ha látok 1-2 különlegességet, azokra mindig elcsábulok :)

      Törlés
  2. Én már próbáltam ezt a lakkot, de egyáltalán nem győzött meg, így hát az egyik barátnőmnek adtam. A szín nem fogott meg, azt hittem , hogy kissé ilyen rózsaszínes lesz, ehelyett egy barnás semmilyen szín volt. De lehet, hogy azóta már változtattak rajta, mert itt a te körmeiden elég szépen mutat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom,hogy változtattak-e rajta, de valóban egy kicsit ilyen barnás beütése van. A katalógusban látott szín alapján én is ilyen rózsaszínesre számítottam, aztán amikor kibontottam, jött a meglepetés :D

      Törlés