2013. június 29., szombat

Gliss Kur Ultimate Oil Elixir

Ma az egyik kedvenc hajápolási termékemet szeretném bemutatni nektek, ez pedig a
Gliss Kur Hair Repair Ultimate Oil Elixir lenne. Egy nem kiöblítendő balzsamról van szó, mely segít a hajszerkezet megerősítésében és könnyed kifésülhetőséget biztosít. 
De nézzük csak mit is ígér pontosan?

Express hajregeneráló balzsam
Azonnali kifésülhetőség&Hajtöredezettség ellen
Igénybevett, szalmaszerű haj
Haja igénybevett, szalmaszerű? Ultimate Oil Elixir Express Hajregeneráló Balzsam tápláló Olaj Elixirrel & Folyékony keratin Komplex-szel biztosít azonnali könnyű kifésülhetőséget&intenzív ápolást. Erősíti a hajszerkezetet, a kevesebb töredezett hajért.
Használat előtt rázza fel! Permetezze nedves vagy száraz hajra.

Igazából már elég régóta használom, úgy kb. 3 hónapja vettem, és azóta minden hajmosás után használom :) Mikor megvettem ezt a terméket, pont ilyennek éreztem a hajamat, szalmaszerűnek. Töredezettnek. Hajmosás után nehéz volt kifésülni. De amióta ezt a terméket használom, azóta megkönnyebbült a dolgom :)
Összerázás előtt
És ilyenné változik összerázás után

Nem azt mondom, hogy csodát művel, de én nagyon szeretem. Ami a termékleírásban szerepelt, azt tökéletesen teljesítette. Kellemes illata van, könnyedén ki tudom vele bontani a hajamat, nem ragad, szép sima lesz tőle.
Képen így szemléltetik a változást.

Ennyit tudnék elmondani róla, egy próbát szerintem mindenképpen megér, ha hasonló problémáid vannak. Az ára nem tudom,hogy most mennyi, én akkor akciósan vettem, 1000 Ft körül volt.
Próbáltátok már ezt a terméket? Bevált?

4 megjegyzés:

  1. én egy másik fajta hajápolót használtam eddig, rózsaszín színű volt, de ugyanez a gliss kur család.nem csinált szinte a hajammal semmit, de ez elég ígéretesen hangzik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbáltam már többfélét ezekből a termékekből, de nekem ez vált be eddig igazán. :)
      Viszont erről is ahogy olvasgattam,van akinek tetszik, de van akinek nem. Egy próbát mindenképp megér szerintem! :)

      Törlés
  2. Én a Gliss Kur selyemfény, kifésülhetőséget könnyítő sprayéért vagyok odáig!!Szerintem már a harmadik flakont használom el hamarosan. Isteni az illata és a gubancolódásra hajlamos tincseimen némiképp segít is, bár inkább az illata miatt használom és mert olyan selymes lesz tőle a hajam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet,hogy az lesz a következő áldozat amit kipróbálok, ugyanis ez már hamarosan el fog fogyni :) Köszi az ötletet! :)

      Törlés