2013. augusztus 12., hétfő

Avon,Dm,Rossmann zsákmány

Mint azt már láthattátok, júliusban sikerült beszereznem ,,egy pár dolgot ´´ és gondoltam,hogy majd augusztusban zsákmány nélkül maradok, nah de ez nem így lett :D Ezt nem egy augusztusi haul bejegyzésnek szántam, hanem úgy döntöttem,hogy most hamarabb megmutatom,hogy eddig miket vásároltam, nem csak szeptemberben majd. Kezdjük is:

Avon Advance Techniques  strengthen & protect
Hajerősítő sampon minden hajtípusra
Az Avon új hajápolási termékekkel rukkolt elő nemrégiben, amely új sampont, balzsamot és pakolást tartalmaz. Én ezek közül először csak a sampont vettem meg, gondoltam először kipróbálom és ha bevált akkor jöhet a termékcsalád többi tagja is. Úgy döntöttem,hogy elrakom és majd szeptemberben felviszem az albérletembe, és ott fogom használni.Egyébként Arginin és Keratin hatóanyagokat tartalmaz, ezáltal segíti a haj növekedését,táplálja a hajtöveket és segít erősíteni a meglévő hajszálak szerkezetét.
830 Ft helyett 519 Ft



Avon Planet Spa Blissfully Nourishing hajmaszk
Új Planet Spa termékek jelentek meg, valamint teljesen új a csomagolásuk is, és én egyből beléjük szerettem. Ráadásul most rendkívül akciósan voltak, szinte 1 áráért kaptunk 2 terméket, így be is szereztem én is 2-t belőlük. Ezt a hajmaszkot a katalógusban eredetileg balzsamként hirdetik, aztán amikor megkaptam látom,hogy maszk, de végül is teljesen mindegy :) Shea vajat tartalmaz.
Táplálja a hajat a gyökerektől a végekig. Erősíti és selymesen simává teszi a hajat. Segít, hogy a haj könnyen kezelhető és formázható legyen.


Avon Planet Spa Turkish Thermal Baths fekete szappan
Már nagyon sok jót olvastam a fekete szappanokról, hogy milyen sokoldalúan lehet őket felhasználni, így nem is volt kérdés,hogy ez lesz a második termék. Nagyon örülök neki, már most nagyon tetszik. Tisztítja a bőrt, egészségesebb érzetet és kinézetet kölcsönöz a bőrnek.
   

Lovely Classic Magasfényű tartós körömlakk
Nr.112 árnyalat
A Rossmannban ezt az 1 körömlakkot sikerült beszereznem, de ennek annál jobban örülök. Annyira szép :) Hamarosan láthattok is tesztet róla!
449 Ft



Manhattan Yeah&Yang körömlakk
Soja Nice! árnyalat
Innentől jöjjenek a DM-es dolgok. A júliusi haul posztban már mutattam egy ilyen körömlakkot, valamint a tesztet is róla, hogy mennyire tetszik, és ráadásul 50%-os akcióban volt, nos jelentem sikerült beszereznem egy másik árnyalatot is :D
799 Ft helyett 399 Ft


Balea "Rio de Janeiro" tusfürdő, ananász illattal, 300 ml
Az egzotikus ananász illat és a hidratáló hatású összetevők gondoskodnak a nyári felfrissülésről.
Nagy kedvenceim a Balea termékek, köztük a tusfürdők is ugye. Amikor megláttam az új termékcsaládot, amelynek a témája a Baleával a Föld körül, tudtam,hogy ebből is beszerzek majd 1-2 dolgot, és ennek a tusfürdőnek valami isteni illata van :)
299 Ft


Clean&Clear Morning Energy élénkítő bőrradír
Nem csupán eltávolítja a szennyeződéseket és a felesleges faggyút, hanem segít, hogy arcbőrünk egész nap élénk, friss legyen. Annyira gyengéd, hogy mindennapi használatra is alkalmas. Frissítő citrus illattal.
Mióta kijöttek ezek a Morning Energy termékek, azóta szerettem volna beszerezni belőlük legalább egyet, de aztán valahogy mindig másikra esett a választásom. Eddig ahol néztem mindenhol 1000 Ft fölött láttam, kb. 1200-ért, de a Dm-ben sétálva ahogy véletlen ránéztem megláttam,hogy 649 Ft, és nem is volt akciósnak kiírva. Megnéztem még egyszer, hogy tuti annyi-e, de annyi volt így megvettem, mivel amúgy is szükségem volt rá. Ezt is az albérletembe fogom felvinni szeptemberben, ott fogom használni! :)
649 Ft

Balea Seelenzart Maske- kényeztető arcmaszk
Igazából nem terveztem most arcmaszkot venni, de erre ahogy rápillantottam, egyből megfogott a csomagolása, olyan ,,varázslatos´´ volt :D Tartalmaz sárgabarackmag olajat, shea vajat, panthenolt, valamint E-vitamint is.
249 Ft
Mostanában ezeket a termékeket sikerült beszereznem. Azt hiszem, szinte mindegyikről fogok hozni tesztet, de kíváncsi lennék,hogy Ti melyikre vagytok a legkíváncsibbak? Esetleg próbáltátok már valamelyiket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése