2013. augusztus 17., szombat

Balea testápoló kókusz és tiara virág illattal

Eredetileg egy másik Balea testápoló bemutatására készültem, aztán megláttam a polcon ezt a kókuszos terméket, és újra elővettem, ugyanis ezt még tavasszal vásároltam. Akkoriban néhány használat után el is tettem, mert nem tetszett. Ragadtam tőle nagyon, és én azt nagyon nem bírom egy testápolóban. Aztán most ismét elővettem, és tettem egy próbát. Érdekes, most nem ragadtam tőle. Szóval 1 hete körülbelül ismét jó szolgálatot tesz nálam.
Balea testápoló kókusz és tiara virág illattal 200 ml
A friss, egzotikus illatú testápoló növényi alapú olajokkal valamint a kókusz-és a tiara virág kivonattal nedvességgel látja el a normál bőrt. Az E-vitamin véd a szabad gyökök ellen. Könnyű eloszlatni, gyorsan beszívódik. 

Nagyon örülök, hogy mégis kipróbáltam még egyszer, így legalább nem áll ott a polcomon még évekig :D Mint az a képeken is látható, 200 ml-es, tubusos kiszerelés. Állaga fehér, amely elkenve kicsit vizes hatásúvá válik, így tényleg nagyon könnyű eloszlatni. Isteni kókusz illata van, valamint tényleg érezni virág illatot is, amely a leírás szerint tiara virág. Szerintem ez egy tipikus nyári testápoló. Télre szerintem kevés lenne, főleg akinek szárazabb a bőre ( mint nekem is), de ilyenkor pont elegendő hidratálást nyújt. 

Szeretitek a Balea testápolókat? Esetleg ezt a terméket próbáltátok már? És a kókusz illattal hogy álltok? :)
 

4 megjegyzés:

  1. Balea testápolóm egyenlőre a cukorkás van, de még nem próbáltam, amúgy nem emlékszem, hogy lett volna más testápolóm is tőlük. :) Viszont a kókuszt én is szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cukorkást imádom, eredetileg azt akartam bemutatni :D De ami késik nem múlik, hamarosan arra is sor kerül. :)

      Törlés
  2. Nekem egy sárgadinnyés van, azt hiszem, de azt nagyon nagyon szeretem. Nagyon fellobbant a kíváncsiságom ezen termékek iránt, mert sokan írtok róla. :) Imádom a kókusz illatú kéz, testápolókat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárgadinnyésnek is nagyon jó illata lehet, pont nemrég gondolkodtam rajta, hogy milyen jó lenne valamilyen sárgadinnyés termék. Lehet, hogy szét is nézek akkor majd ez ügyben :)

      Törlés