2013. augusztus 28., szerda

Balea Young testápoló krém ,,cukorfalat´´

Akik egy ideje olvassák a blogomat, azok ismerhetik ennek a testápolónak a ,,történetét ´´. Ha nem emlékeznétek rá, vagy nem olvastátok volna, most ismét megosztom.
A júliusi haul bejegyzésemben így írtam róla:
Ő egy régi ,,plátói szerelmem :D ´´ . Egy ideje mindig amikor bementem a DM-be, mindig úgy nézett rám,hogy vigyem már haza. Nagyon tetszett, de soha nem néztem meg úgy közelebbről. Aztán legutóbb elgondolkodtam, hogy mi lesz ha egyszer csak már nem lesz belőle a boltban. Úgy döntöttem,hogy megveszem.



Engedj a csábításnak! Élvezd a Balea Young ,,cukorfalat´´ testápoló krém ellenállhatatlan illatkompozíciójának frissítő hatását. A kókuszolaj intenzíven hidratálja és ápolja a bőrt. Az értékes olívaolaj bársonyosan puhává varázsolja, a shea vaj pedig megnyugtatja és hidratálja a bőrt.
Ára: 699 Ft Megvásárolható a DM üzletekben.

Csomagolását tekintve nekem nagyon tetszik ez a színes összhatás. Az alapja rózsaszín, míg a teteje citromsárga. A fedélen található minta tartalmaz többek között citromot, cseresznyét valamint rózsát is. A krémet egy ezüst védőfólia védi, amelyen szintén a Balea felirat olvasható. 
Állagát tekintve sűrűbb, mint a tubusos társai, mondhatni, olyan mint egy testápoló vaj. Ennek ellenére szerintem szépen el lehet oszlatni a bőrön, annyi a titka, hogy kis részletekben kell felvinni, és úgy nagyon jól el lehet kenni. Pozitívum még,hogy nem ragad, kivéve, ha túl nagy adagot viszünk fel belőle. Tapasztalat :D Meg kell találnunk a megfelelő mennyiséget, amely elegendő bőrünk hidratálásához.
Az illata, az valami isteni :D Annyira szeretem,hogy néha csak úgy napközben is leveszem a tetejét, és elkezdem szagolgatni :D Úgy határoznám meg az illatát,hogy citromos-vaníliás. Este szoktam használni, és még másnap reggel is érezni az illatát, ha megszagolom a bőrömet, tehát nem zavaróan nagy az illata. 
Hidratálását tekintve teljesen rendben van, mivel nekem száraz bőröm van, így még nyáron se sok ez a sűrűbb állag. Télen azt hiszem még ennél is jobban fogom szeretni.
A tégelyes kiszerelésnek külön örülök,hiszen legalább teljesen ki lehet belőle szedni a krémet, nem fog benne maradni, amit aztán dobhatunk ki. Valamint ha el akarjuk vinni magunkkal nem kell félni,hogy kiborul vagy kifolyik a táskában. 

Szeretitek a Balea termékeket? Netán megvan nektek ez a testápoló? :)

4 megjegyzés:

  1. Jaj de várom már hogy kipróbáljam, még a Dove testápolót használom, de ezt szeretném következőre :) Még nem mertem a fóliát se felnyitni, hogy minél később kerüljön használatba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem te sem fogsz csalódni benne, legalábbis ha szereted az ilyen illatokat, akkor biztosan nem! :)

      Törlés
  2. Milyen édes még a csomagolása is :D Az illatok is nagyon jól össze vannak kompenzálva, úgyhogy lehet hogy beszerzem én is. Meg fogom rohamozni a Balea részleget, annyi jót hallok felőle mostanság. :))
    Tetszett az összefoglaló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kommentet! :) Igen, nagyon figyelemfelkeltő már a csomagolása is, de szerencsére a benne lévő krémben sem kell csalódnunk :) Mostanában én egyre több időt töltök a Balea részlegnél, mert annyira jó dolgokat lehet ott találni, ráadásul igen kedvező áron! :)

      Törlés