2013. augusztus 19., hétfő

Nyári Kedvencek - 1.rész: Zenék

Így augusztus végéhez közeledvén elindítok egy mini sorozatot, amely a Nyári Kedvencek nevet viseli. Én nem csak az elmúlt 3 hónap kedvenc termékeit szeretném bemutatni nektek, hanem azokat a zenéket, filmeket és könyveket, amelyeket ebben az időszakban megszerettem. Azt hiszem ez  a zenés rész lesz a leghosszabb, így kezdjük is :D

 Avicii - Wake Me Up



Nekem ez az abszolút nyári sláger. Emlékszem, buszoztam haza felé, és éppen a Class FM-et hallgattam, amikor meghallottam ezt a számot. Akkor még nem tudtam se a szám címét se az előadóját, de szövegrészletek megmaradtak belőle, így haza érvén az volt az első,hogy megkerestem. Azóta is rá vagyok kattanva! :)

Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

A rádiók által agyonjátszott szám az elmúlt időszakban.Igaz néha már úgy gondolok rá, hogy már megint? :D De mégse tudom megutálni, így hát ő is bekerült a kedvencek közé.
  
Kowalsky meg a Vega - Amilyen hülye vagy, úgy szeretlek

Imádom Kowáékat. Szeretem,hogy van mondanivalójuk a számoknak, nem csak úgy hallgatom-hallgatom, de azt se tudom,hogy miről szól a dal. Régóta szeretnék már eljutni egy koncertjükre, de eddig sajnos még nem jött össze, de remélem,hogy hamarosan sikerülni fog. 

Capital Cities - Safe And Sound


Igazából erről a számról csak annyit,hogy egyszer meghallottam valahol, szerintem rádióban, és azóta szívesen hallgatom.

Kowalsky meg a Vega - Ami Fontos

Igen-igen, még egy Kowalsky szám :D Hasonló dolgokat tudnék elmondani róla, mint a másik számról. Ismét érdemes megfigyelni a mondanivalóját , ki is emelnék 2 kedvenc dalszövegrészletemet belőle:
,,Úgy teszek én is néha
Mint aki nem, pedig tudom jól
hogy semmi sem hiányzik
Minden itt van a szememben, a szívemben meg a fejemben.´´

,,Élvezd! Ne szégyelld , az vagy ami vagy:
Nekem gyönyörű szép, bennem nyomot hagysz!!!

Katy Perry - Roar


Örülök, hogy Katy Perry is kijött már egy új számmal. Egy Lyric videó van hozzá, amelyet elég érdekesen oldottak meg, egy chat-es beszélgetésként, de nem is mondanék többet róla, inkább nézzétek meg!

Kelly Clarkson - Tie It Up


Kelly Clarkson az egyik kedvenc énekesnőm, így természetesen őt sem hagyhattam ki a sorból. Szerintem nagyon jó videót készítettek ehhez a számhoz, nekem nagyon bejön. 

Ezen kívül még 2 dalt szerettem volna beszúrni ide, de egyszerűen nem engedi, szóval nem tudok mit tenni, belinkelem őket :

,,Mondtam, hogy még még, bírnod kell még
még még, bírnod kell és egyszer majd partra szállsz.´´
,,
A szél szebb napokat fúj feléd
itt egy új nap új kezdet új esély.´´

Nekem ezek lettek az elmúlt 3 hónapban a kedvenc számaim. 
Ti szeretitek ezek közül valamelyiket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése