2013. augusztus 7., szerda

Manhattan körömlakk teszt

A héten írtam arról,hogy milyen akciósan sikerült hozzájutnom egy Manhattan-es körömlakkhoz. Ha nem olvastatok volna róla, itt megtehetitek: ITT .

Sikerült kipróbálnom, és most megosztom veletek a tapasztalatimat.
Nézzük, melyik lakkról is beszélek:


 Fluo Flower árnyalat

 Egy rétegben
Két rétegben 
Már az első ecsetvonás után nagyon meglepődtem, hisz tökéletesen fedett. Igaz úgy indult a dolog,hogy először nem is akartam kilakkozni a körmeimet, mert tudtam,hogy másnap strandra megyek, és úgy gondoltam,hogy úgyis csúnyán meg fog kopni, de szerencsére nem így történt. Szóval először csak egy réteggel festettem ki, aztán este csak ráhúztam még egy réteget a biztonság érdekében.Fedőlakkot nem használtam! 1 nap strandolás után semmi baja nem lett! Meg se látszódott rajta semmi, tökéletes volt továbbra is. Aztán következett még 2 nap itthoni medencézés, és már immár 5 napos a festés. 

Így néz ki most. Lefényképeztem mindkét kezemen, mert ugye nem egyformán kopik meg. A bal kezemen, mint az látható, ez kicsit megkopott, a jobbon viszont még mindig nagyon szép szerintem. Ennyi pénzért nagyon jó vétel volt, de még az eredeti áron is nagyon megéri szerintem.

Van Manhattan lakkotok? Mit tapasztaltatok velük kapcsolatban? :)

6 megjegyzés:

  1. Oh de kár hogy ez nem volt a kosárban. Nagyon tetszik *.* én nagyon szeretem ezeket a lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem most már őket, remélem,hogy sikerül még belőlük beszerezni 1-et, 2-t :) Hátha találok még a kosárban, úgy örülnék neki :D

      Törlés
  2. Nagyon szép szín, hasonlít az Essence meet me now lilájára. Bocsi, hogy mindig ezekkel a hasonlóságokkal jövök, de nem tudom megállni, mert tényleg majdnem olyan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, én is össze szoktam hasonlítani magamban a színeket :D Megnéztem, tényleg hasonlít arra az Essence lakkra :) Volt már egyébként ilyen színem, de ennek most külön örülök.

      Törlés
  3. Imádom ezt a trendkiadást. Én még teljes áron beszereztem 5 árnyalatot. Itt vannak az én árnyalataim :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/06/manhattan-yeah-yang-koromlakkok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem az általad vásárolt színeket is, és mit ne mondjak... én miért nem találtam ilyeneket? :D Nagyon tetszenek, azt hiszem nézelődök még tovább, hátha találok azok közül is legalább egyet! :)

      Törlés