2013. augusztus 30., péntek

Augusztusi Szépségboxom

Igen-igen végre megkaptam :D Már annyira vártam, aztán tegnap jött az e-mail,hogy ma szállítják ki őket. Annyira izgatott voltam egész délelőtt, míg végül ide ért hozzám. Olyan gyorsan nyitottam ki,hogy hagy tudjam már meg,hogy mik vannak benne, hogy csak na :D Mutatom is inkább,hogy ti is meg tudjátok gyorsan nézni:


Amikor levettem a doboz fedelét, egyből egy nagyon kellemes illat csapott meg, és megláttam egy elég nagy dobozt, amiben egy 50 ml-es Women´s Secret parfüm lapult. 
Könnyed, különleges illat, amely azt az érzést adja, mintha a tengerparton lennénk.
Érzékiséget és intimitást sugároz, emellett teljes összhangban áll a Women’ Secret világával, lendületével és természetességével.

Fejjegy: citrus, mandarin, citrom.
Szívjegy: jázmin, rózsa, liliom.
Alapjegy: pézsma, vanília, cédrus, ámbra.
A Parfümcenter oldalán találtam meg az árát: 6180 Ft
Később kitették a Szépségbolt oldalára is az árát: 5490 Ft
 
Max Factor Smoky Eye Effect szemhéjfesték
A Max Factor terméknek szintén nagyon örültem :) Ez egy kétoldalú szemhéjfesték,gyönyörű világos-és sötétkék színben.A használatáról az alábbit tudhatjuk:
1.,A lekerekített applikátorral fessük ki a szemhéj mozgó részét
2.,A stift másik végével árnyékoljuk a szempillák tövét
Rögtön meg is néztem a Krémmánián róla a véleményeket, és sajnos mit láttam? Azt,hogy 1,67 csillagot kapott az 5-ből. Délután kipróbáltam a terméket, nagyon jól lehet vele dolgozni, nagyon szép sminket eredményez. Viszont sajnos tényleg nagyon gyorsan lekopik :S Nagyon sajnálom ezért, de azért biztos,hogy sokat fogom használni.
Ára: kb. 3320 Ft


Himalaya Herbals Tápláló kézkrém

Tápláló kézkrém. Aktív hatóanyag tartalma 100%-ban növényi eredetű. A mandula, olíva és napraforgó olajat tartalmazó tápláló kézkrém gyengéden ápolja a bőrét. Hamar beszívódik, segít regenerálni a száraz bőrt és kezeinek hosszú távú hidratálást biztosít. A vitaminokban és egyéb tápanyagokban gazdag szőlőmag és a barack kivonat táplálja a bőrt, így bőre puha, sima és rugalmas lesz.
Ára: 594 Ft
Essence show your feet
Csillogó testápoló lábra. Az arany és ezüst csillámokat tartalmazó frissítő textúrája lábait ellenállhatatlanul puha tapintásúvá teszi és lágy csillogást kölcsönöz neki a sima megjelenés érdekében. A kókuszolaj és mentol összetevők hűsítő és hidratáló kombinációja gondoskodik róla, hogy lábai is frissnek érezzék magukat.
Ára: 1290 Ft

X-EPIL Eldobható női borotva 3 pengés 1db/csomag
  • 3 pengés, flexibilis fejjel
  • Ergonomikusan kialakított, gumírozott nyél
  • Hidratáló, krémező csíkkal
Ára: 298 Ft


És a termékminták. Található köztük Himalaya Herbals, Clinians, X-Epil, valamint egy Ahava arckrém is.

Nagyon örültem az összes terméknek, szerintem az eddigi legjobb szépségboxom ez a mostani :) Számomra ez volt az első amit megrendeltem ( de nem az utolsó :D ), de nem bántam meg, mert tényleg nagyon megéri. Ha a mostani termékek árát is összeadjuk, 10.000 Ft feletti értéket kapunk, ehelyett mi 4990 Ft-ért juthatunk hozzá a Szépségbolt honlapján.
A szeptemberi szépségboxom már megrendelhető az oldalon. 
Nektek hogy tetszenek a termékek? Ti megrendeltétek? :)

4 megjegyzés:

  1. Na, jó kis termékek. A parfüm, és a szemhéjfesték szuper vétel. Én ma a Rossmannba a Himalaya kézkrémet, mármint ugyanezt 800 ft-ért láttam.
    A szemhéjfestékre, és a Essence lábápolóra nagyon kíváncsi vagyok. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó vétel volt ez most, mindenképp megérte :) Nah, akkor van ahol még drágább is az a kézkrém, én a Szépségboltos árát írtam ki. A szemhéjfestékről akkor valószínű készítek tesztet, ha érdekel :)

      Törlés