2013. augusztus 5., hétfő

Júliusi haul

Már régóta szeretném megírni ezt a bejegyzést, de eddig vártam az Avon rendelésemre, amelyet azt hittem,hogy a hétvégén már megkapok, de mivel még most sem, így már nem várok tovább, és az majd bekerül az augusztusi haul posztba.
Mint tudjuk, nyáron rengeteg terméket nagyon akciósan tudunk megvásárolni, hiszen itt a kiárusítások ideje. Szerintem mindenkinek sikerül ilyenkor beszereznie egy-két vagy jó pár dolgot, amely nem tesz túl jót a pénztárcánknak :D Most azokat a dolgokat szeretném megmutatni Nektek, amelyeket nekem júliusban sikerült megvásárolnom.

Kezdjük is:
Schauma Fito-Koffein sampon
Gyenge, vékony szálú & elvékonyodott hajra. A Fito-Koffein-Komplex-et tartalmazó formula aktiválja a hajnövekedést és erősíti a hajszerkezetet. Érezhetően erősebb és dúsabb haj.
Nagyon kíváncsi voltam erre a samponra, mert sok jót olvastam róla, és amikor megláttam akciósan rögtön megvettem.
Ára: 399 Ft

Manhattan Yeah&Yang körömlakk
Limitált kiadás, Fluo Flower árnyalat
A DM-ben megláttam a kiárusításos kosárkát, és egyből jól szemügyre vettem. Abban találtam rá erre a lakkra. Megláttam az árát, és le se tettem, mondom ez tuti,hogy kell nekem :D Nem volt még Manhattan-es körömlakkom, de tudtam,hogy jó minőségűek, és a színe is tetszett, hát még az ára. Ráadásul ez egy gyorsan száradó lakk, kevesebb mint 1 perc alatt megszárad. Erről mindenképp hozni fogom a tesztet!
Ára: 649 Ft helyett 349 Ft


Alverde rúzs
Tovább keresgélve a Dm-ben lévő kiárusított termékek között találtam rá erre a rúzsra. Ránéztem, látom 99 Ft-ba kerül. Mondom lehetetlen, biztos,hogy lehagytak egy számot előről. De mivel több darab is volt belőle, és mindegyikre ennyi volt írva, így elhittem, hogy csak ennyibe kerül. :D
A szavatossága sincs lejárva, hisz 2015-ig jó, a színe is nagyon megtetszett, így hát ő is hazajött velem.
10-es, Rosy Clouds árnyalat
Ára: 999 Ft helyett 699, aztán 99 Ft-ra volt leértékelve

Balea Young testápoló krém ,,cukorfalat´´
Ő egy régi ,,plátói szerelmem :D ´´ . Egy ideje mindig amikor bementem a DM-be, mindig úgy nézett rám,hogy vigyem már haza. Nagyon tetszett, de soha nem néztem meg úgy közelebbről. Aztán legutóbb elgondolkodtam, hogy mi lesz ha egyszer csak már nem lesz belőle a boltban. Úgy döntöttem,hogy megveszem. Jól tettem, mert imádom :D Annyi jó illata van,hogy huhh... :D
Ára: 699 Ft
Balea Young dezodor spray ,,Love is a battlefield´´
Ennek egyszerű a magyarázata,hogy miért is vettem meg, egyszerűen szükségem volt rá. Kellemes illata van, szeretem a Baleás termékeket! :)
Ára: 399 Ft


SunDance naptej
Hogy miért csak most szereztem be egy naptejet? Mert eddig a tavalyit használtam, nem akartam addig újat venni míg az el nem fogy. Semmi baja nem volt még, tökéletes védelmet biztosított, nem égtem le egyszer se vele. De mivel az elfogyott, így beszereztem ezt, mert most direkt olyat akartam, ami segít a barnulás folyamatában is. Ez egy nagyon jó termék, tényleg szépen lehet barnulni vele. Imádom! :D
Ára: 1699 Ft

Oriflame nature secrets balzsam búzával és kókusszal – száraz, igénybevett hajra
Nagyon régen nem rendeltem már Oriflame terméket, ám júliusban a kezembe akadt egy katalógus, és ezt rögtön ki is használtam persze :D Az Oriflame Nature Secrets termékeit már régóta ki szerettem volna próbálni, így hát rendeltem egy balzsamot, mivel sampont ugye vettem másik fajtát. Kókuszos, nagyon kellemes illata van.
Ára: 899 Ft helyett 599 Ft

Oriflame - Sparkle in Paris szemkontúrceruza
Eddigi talán legjobb szemceruzám. Nagyon megfogott a ,,csomagolása´´ is, valamint az,hogy ezt is milyen akciósan tudtam megvenni. Nagyon krémes, tényleg csillog és így nagyon könnyen lehet vele dolgozni.

Black Sparkle árnyalat
Ára: 1599 Ft helyett 499 Ft

Fa tusfürdő hidratáló testápoló összetevőket tartalmazó, gránátalmás
Ugye nagyon divatosak most a Nivea zuhanyozás közbeni testápolói, ez egy kicsit másmilyen termék, hiszen ez egyben tusfürdő is testápoló is. Kaptam ezt a terméket, de nagyon örültem neki.
Ha szeretnétek róla tesztet, vagy összehasonlító tesztet a Nivea zuhanyozás közbeni testápoló tejjel, akkor mindenképp írjátok meg! :)
Ára: 399 Ft


Vettem 2 fehér pólót a Kik-ben, ezek most nyáron különösen jól jönnek. Vékony az anyaguk, így nem sülök bele :D Ezeket is akciósan vásároltam meg.
Áruk: 1890 Ft helyett 1290 Ft





 2 csipkés felső, egy fekete és egy fehér a C&A-ból. A feketét inkább olyan helyre szántam, ha elmegyek valahova, mondjuk bulizni, a fehéret pedig mondjuk vizsgaidőszakra :D
A fekete ára: 3590 Ft helyett 1990 Ft
A fehér ára: 4590 Ft helyett 2232 Ft
Szintén egy felső a C&A-ból. Az első képen azért hajtogattam ilyen furán, hogy látszódjon a mintája, valamint azt külön is lefényképeztem. Nekem nagyon tetszik.
Ára: 2990 Ft helyett 1490 Ft

Little Gold Dress parfüm
Orientális-virágos-gyümölcsös illatkategória
klementin, jázmin, ámbra
Imádom az illatát. Amikor megláttam,hogy lesz Gold Dress változata is, tudtam,hogy azt be kell majd szereznem. Ehhez is akciósan sikerült hozzájutnom.
Ára: 4050 Ft helyett 1290 Ft



Talán ez így most egy kicsit sok terméknek tűnik, de én nagyon örülök mindegyiknek, hiszen kedvező áron vásároltam meg mindent. Az árakat tájékoztató jelleggel írtam ki, hátha meg szeretnétek venni valamelyiket.
Próbáltátok már valamelyik terméket?
Melyikre lennétek kíváncsiak? Kérlek írjátok meg, melyikről szeretnétek mindenképp tesztet látni! :)

4 megjegyzés:

  1. Juj de sok jó dolgot szereztél be :) A Manhattan lakkokra én is lecsaptam, helyben vettem 6-ot :D És a cukor falatos Baleás testápolót is megvettem :) Még nem bontottam ki, meg nem próbáltam, de már nagyon kíváncsi vagyok rá. Az Orilfame samponra kíváncsi lennék, mert én nem merek venni, pár évvel ezelőtt ( vagy pár száz?:D), használtam egy tubussal, vagyis nem bírtam elhasználni mert olyan szinten rosszat tett a hajamnak, hogy már majdnem sírtam. Azóta nem merek venni pedig már biztos nem azt és nem úgy gyártják mint akkoriban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor én vettem ezt a lakkot, már csak ez a szín volt + egy másik fajtából egy sötétebb szín, de az meg nem tetszett, szóval én csak egyet tudtam beszerezni, de ennek is örülök. :) Az Oriflames balzsamról pedig akkor mindenképp hozni fogok tesztet, nekem eddig elég jónak tűnik! :)
      Köszi,hogy írtál! :)

      Törlés
  2. Irigyellek amikért a Gold Dress parfümöt, ráadásul ahogy látom 50ml-s kiszerelést ilyen jó áron tudtad beszerezni. Én is kinéztem magamnak 3000ft-ért a következő katalógusból. Úgy hallottam nem túl tartós, szerinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez 50 ml-es kiszerelés. Igazából jó kérdés a tartóssága. Én nem érzem magamon sokáig ( mondjuk mindegyik parfümmel így vagyok :D ), de volt már rá példa,hogy más később is érezte rajtam. Olyan átlagos tartósságúnak mondanám :D

      Törlés