2013. augusztus 24., szombat

Naplemetés köröm

Igazából már régóta készülök elkészíteni ezt a naplementés manikűrt, de nem volt hozzá megfelelő lakkom, míg nem végül sikerült beszereznem hozzá. Annyi fajta képen láttam már elkészítve naplementés manit, aztán egy nagyon megtetszett, és az alapján készítettem el az enyémet is. Azóta persze találtam olyat ami jobban tetszik, így valószínűleg hamarosan majd azokat is kipróbálom, és beszámolok róla.
Alap ötlet ( Interneten talált kép )

Nekem így sikerült az ombre alap. Tudom,hogy nem a legszebb, de már megszoktam és rájöttem,hogy nem is lett ez olyan rossz. Alapnak pedig tökéletes.

És ilyen lett készen. Szerintem nyárra/nyár végére tökéletes választás egy ilyen minta.
Szerintetek milyen lett? :) Készítettetek már ilyen vagy hasonló mintás körmöt?

8 megjegyzés: