2013. augusztus 10., szombat

Strandolás+Sundance naptej teszt

A héten megbeszéltük a Fiatalos blog 2 bloggerinájával, Ilussal és Dórival, hogy kihasználva ezt a jó időt elmegyünk strandolni. A Tiszaújvárosi Termál és Strandfürdőre esett a választásunk, és csütörtökön el is látogattunk oda, pont amikor tetőzött a kánikula így mondanom sem kell,hogy mennyire meleg volt :D Busszal mentünk, az út nagyon jó hangulatban telt, sokat nevettünk, már akkor éreztük,hogy nagyon jó lesz ez a nap. 9-kor nyitott a strand, de mi már 8 óra után ott voltunk, így folytattuk a társalgást. Mivel sikerült időben beállnunk a kasszához ( mi voltunk az elsők :D ) így nem kellett sok időt ott állnunk. Béreltünk kabint, lepakoltunk, bekenekedtünk naptejjel és indulhatott a fürdőzés. Hoztam pár képet is a strandról.

Ez egy nagy medence, mint látható van csúszda is, valamint sodró folyó is benne, és a híd után is még folytatódik tovább. Délután kétszer átmentünk a hullámfürdőbe is, amit nagyon élveztünk, valamint a termálvizes medencéket is kipróbáltuk. 
Mojito
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és megfogadtuk,hogy jövőre is elmegyünk együtt strandolni akár több napra is :) Délután 5 órakor elkezdtünk készülődni, hogy elérjük a 6 órási buszt. Én szinte végig a Sundance naptejemet használtam, amit már nagyon megszerettem előtte is, de Ilus is elhozta a 2 tesztelésre kapott naptejét, így azokat is felavattuk. 

Elősegíti a bőr természetes barnulási folyamatát, önbarnító nélkül. A Napra különösen érzékeny, még nem lebarnult bőr védelmére. A széles sávú UVA/UVB szűrő és az E-vitamin azonnali védelmet nyújt a napégés ellen, segít megelőzni a napfény okozta bőröregedést, valamint a ráncok képződését. A glicerint, B5-provitamint és speciális növényi kivonatokat tartalmazó ápoló formula hidratálja a bőrt. 
Ára: 1699 Ft

Nagyon megszerettem ezt a naptejet, biztos,hogy jövőre is valami hasonlót fogok venni, és ilyen márkájút. Előtte használtam Avonosat is, de ez sokkal jobb annál. A teljesítményével annak sem volt gond, hisz 50 faktoros volt, és szerencsére azzal sem égtem le egyszer sem, de ezzel sem. Mivel már volt egy kis alapszínem, de szerettem volna még tovább barnulni, ezért esett erre a termékre a választásom, hisz ez azt ígérte, hogy elősegíti a barnulást. Nagyon könnyen el lehet oszlatni a bőrön, és rögtön be is szívódik. Ami számomra nagyon pozitív volt, hogy ha bementem a vízbe ez nem fehéredett ki, az Avonosnál sajnos mindig azt tapasztaltam. Hiába vártam előtte kb. 15 percet, hogy beszívja állandóan úgy kifehéredett a vízben, nagyon zavaró volt számomra. A Sundance-nél ezt szerencsére nem tapasztaltam. Valamint az Avonos a ruhát is nagyon össze tudta kenni, ezen pedig rajta is van a figyelmeztetés, hogy vigyázni kell rá,hogy nehogy összekenje, de szerencsére ezt egyszer sem történt meg. Valamint a barnulást elősegítő tulajdonsága is teljesen rendben volt, nagyon szép barna lettem azóta amióta ezt a terméket használom. :)

Voltatok az idén strandolni? Melyik naptej vált be nektek a legjobban? Szeretitek a Sundance termékcsaládot?

5 megjegyzés:

  1. Én nem igazán vagyok oda a strandolást, régebben jobban szerettem. Ahova szerettünk a családdal járni, ott elzüllött az állapot, és nem volt olyan higiénikus. A közelben más pedig nincs is. :/ De övhéten irány a Balaton, úgy hogy azt már nagyon várom.
    Elég ígéretesen hangzik ez a termék, egész jó lehet. Én most egy napsrpay-t vettem a nyaralásra. Még nem próbáltam, de egy hét múlva már lesznek tapasztalataim, ha az idő is úgy engedi. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon bejött ez a termék, örülök,hogy ezt választottam. :) A napsprayre pedig kíváncsi lennék, remélem lesz lehetőséged kipróbálni! :)

      Törlés
  2. Jó lehet ez a naptej, a Tiszaújvárosi strandot én is szeretem régen voltam már ott. Dm naptejekről csak jót hallok, de nem próbáltam még, csak Rossmann naptejet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én se nagyon használtam még DM-es naptejet, de úgy éreztem,hogy itt az ideje kipróbálni és jó döntésnek bizonyult :) Köszi a kommentet! :)

      Törlés