2013. október 26., szombat

Süssünk! Almás-fahéjas muffin

Végre itt a hétvége, és mivel ez tökéletes alkalom egy kis sütögetésre, így ma egy receptet szeretnék megosztani veletek! Nekem tegnap támadt kedvem megsütni ezt a finomságot, gondoltam megosztok veletek is :)

Almás-fahéjas muffin
  1. 2 tojást, 25 dkg kristálycukrot és egy csomag vaníliás cukrot jó habosra keverünk.
  2. Hozzáadunk 1 dl olajat, egy fél Rámát és egy natúr joghurtot.
  3. 2-3 almát nagy lyukú reszelővel belereszelünk ( és megpucoltam őket ), és hozzáadunk 35 dkg lisztet, 2-3 evőkanál kakaót, 1 csomag sütőport, egy teáskanál fahéjat.
  4. Tetszés szerint tehetünk bele csoki darabot, földimogyorót vagy mazsolát is.
Ha túl sűrű lenne a tészta állaga, hígítani tudjátok egy kis tejjel, vagy esetleg még egy kis olajjal ( én is így csináltam :) )
Persze érdemes megkóstolni a végén, és ízlés szerint tenni még bele amire szükség van, mondjuk kakaót, vagy fahéjat, ha úgy érezzük,hogy kevés lett. 



24 db normál méretű muffin lett ebből az adagból. Már sütés közben is olyan finom illat terjengett a levegőben, igazi őszi hangulatot teremtett :)
Ha megkívántátok próbáljátok ki bátran a receptet! :)
Szeretnétek több ilyen bejegyzést látni? Vagy miről olvasnátok szívesen? Írjátok meg kommentben! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, esélyes, hogy megcsinálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp megéri, mert tényleg nagyon finom! :)

      Törlés