2013. október 23., szerda

Lovely Blink Blink csillogás

A zsákmányos bejegyzésemben mutattam,hogy sikerült beszereznem két új Lovely lakkot, mégpedig a Blink Blink kollekcióból, melyek nagyon szép csillogós lakkok. Többen is azt jeleztétek vissza,hogy ezekről szeretnétek először tesztet látni, így ma a barna/arany színűt meg is mutatom Nektek! ( a lilát is láthatjátok hamarosan )
A felhasznált termékek: Alapnak is egy Lovely lakkot választottam, mégpedig a régi fajtából, erre került rá a Blink Blink




Lefényképeztem több fajta fénynél is, napsütésben is, árnyékban is, és azt tudom elmondani róla,hogy én teljesen bele szerettem :D Nagyon tetszik, igazából a képek nem is adják vissza teljesen,hogy mennyire jól néz ki élőben. Az ünnepekre is el tudom képzelni, akár így barna alappal is, de szerintem egy piros is illene hozzá. Egy szép barna felsőhöz is nagyon illene. Pozitívum az is,hogy nagyon sok kis csillám található benne, különböző méretben. Én végül lekentem egy fedőlakkal, biztos ami biztos alapon. 4 napja van a körmeimen, eddig csak egy kicsi kopás észlelhető a körmök végénél. Azt hiszem fogok még beszerezni 1-2 színt, volt egy fehéres-csillogós, azt még mindenképp szeretném a magaménak tudni.
Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már valamelyik Lovely Blink Blink lakkot? :)

4 megjegyzés:

  1. Ennek a Lovely lakknak nagyon szép színe van, egy tökéletes nude szín, ami tényleg bőrszínű, nem is világosabb nem is sötétebb. Nem vagyok oda a Lovely-s lakkokért, 4 volt eddig nekem, de mindben csalódtam. Most pedig nyertem kettőt, és mindkettőt szeretem :D
    Nagyon szép őszi mani lett, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én nagyon szeretem ( főleg ) mostanában a Lovely lakkokat, jó ,hogy mindig kitalálnak valami újdonságot :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik így együtt a két lakk, köszi,hogy írtál! :)

      Törlés