2013. október 3., csütörtök

Rimmel London Salon Pro 457

Az ősz beköszöntével a sötétebb színű lakkjaim is jobban előkerültek, így ma egy szép csillámos szürke Rimmel lakkot fogok megmutatni Nektek.
Rimmel London Salon Pro 457 Cuppa Earl Grey
Szerintem nagyon szép színe van, tetszik benne ez a kis csillogás. Pozitívuma,hogy gyorsan szárad, és 2 rétegben tökéletesen fed. Gél lakk hatást ígér, kb. 10 napig kellene tartania, viszont már másnap a körmeim vége meg volt kopva ( néhol látni is a képeken ). Fedőlakkal is csak 4-5 napig bírta ki. 

Pillangós mintával :)  

Nektek hogy tetszik? Ti is előszedtétek már a sötétebb lakkjaitokat? :)

Nyereményjáték eredményhirdetés holnap lesz, szóval már lehet izgulni :D

6 megjegyzés:

  1. De jó lett a nyomdázásod is! Nekem tetszik nagyon. Mondjuk nálam nem évszakfüggő, de szeretem a sötét lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én alapból nem igazán részesítem előnyben a sötét színű lakkokat, de mostanában valahogy egyre jobban tetszenek! :)

      Törlés
  2. Szép lakk, bár annyira ősz ide vagy oda, én akkor sem vagyok képes ennyire szomorú színeket viselni. :D Szép lett a minta is, feldobta!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én is ritkán, de néha kedvet érzek hozzájuk :D

      Törlés
  3. nagyon szép lett :)
    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés