2013. október 4., péntek

Szeptemberi szépségboxom

Én is megrendeltem a szeptemberi szépségboxomat a Szépségbolt-tól, de még csak most tudom megmutatni Nektek, mivel hétfőn hozták, én pedig ma jöttem haza, így ma tudtam csak jobban szemügyre venni a termékeket. Egyébként kicsit csalódott voltam annyiból,hogy sokan, ( ha jól tudom a pestiek ) már szombaton megkapták, így egyszer csak véletlen én is megláttam a tartalmát, így már nem volt olyan izgalmas kinyitni. Jobb lenne ha mindenki egy napon kapná meg. Nah de nézzük is,hogy mit rejtett a szeptemberi szépségboxom:
Szeptemberi Szépségboxom
A csomag tartalma
Clinians Reducell Forte Narancsbőr elleni erős krémzselé
Egy teljesen új fejlesztésű emulzió a narancsbőr jelei ellen.   
 
Egy teljesen új fejlesztésű emulzió a narancsbőr jelei ellen.

Köszönhetően a nagyon könnyű anyagának, gyors és hatásos kozmetikai hatást fejt ki.
Reducell Complex Plus formulájával hatékonyan harcol a narancsbőr kialakulása ellen: csökkenti a zsírt, és elősegíti a túlzottan felszaporodott folyadékmennyiség eltávolítását, ennek eredményeként a test feszesebb és vékonyabb lesz.
Eredeti ára: 4433 Ft
 Armonía Helix Active Csiga szemránckrém

RÁNCFELTÖLTŐ –BŐRFESZESÍTŐ
Csiganyálka kivonat koncentrátumból készült bőrépítő krém, mely feltölti a szemkörüli ráncokat, kisimítja a szarkalábokat. Az allantoinban, kollagénben, elasztinban, glikol gyümölcssavban és vitaminokban rendkívül gazdag csiganyálka kivonat feszesebbé és simábbá teszi a bőrét, táplál, hidratál és regenerál. A szem körüli érzékeny bőr ápolására kifejlesztett, természetes hatóanyagokból készült parabénmentes krémzselé rendszeres használatának következtében az egész tekintett fiatalosabbá válik. 
Eredeti ára: 4105 Ft

Zelka Körömvirágos szappan shea vajjal és kecsketejjel

 

Mivel a  Zelka Körömvirágos Szappan kecsketejjel készül, krémes és lágy tapintású, mely bőrünket is lággyá és selymessé varázsolja.
A kellemes habot képző szappan, mely  napraforgó-, olíva-, és pálmafaolajból készül, nagyon nagy mennyiségű A- és E-vitamint tartalmaz.

Eredeti ára: 1253 Ft


Max Factor Vibrant Curve Effect szájfény 16 Artistic

 

A Vibrant Curve Effect szájfény káprázatos színekben kínál ajkaid vonalait kiemelő csillogást, mely az ajkak inspirálta applikátorral kombinálva utánozhatatlan telt és ragyogó ajkakat varázsol. A szájfény különlegessége az ajkak inspirálta applikátor, amely a sminkmesterek minden tudását felhasználva lett kifejlesztve. Az applikátor fej átlagosnál nagyobb felülete segít, hogy egyetlen mozdulattal fel lehessen vinni a szájfényt az ajkakra, elhegyesedő vége pedig segíti a precíz felvitelt a szájzugokban is.
Eredeti ára: 2799 Ft

 

Ziaja Narancsvaj tusfürdő-bőrradír


Ajándék termék volt a csomaghoz.Száraz és normál bőrre.
Hatás:
Finoman tisztítja és masszírozza a bőrt.
Gyengéden lehámlasztja a bőr elhalt sejtjeit.
Fokozza a vérkeringést és oxigénnel látja el a bőr sejtjeit.
Visszaadja a bőr természetes simaságát és lágyságát.
Eredeti ára: 1420 Ft

 

És a termékminták:
L'Oréal, Max Factor, Garnier, Gerovital, Ziaja,
Katy Perry Killer Queen parfüm minta
 
Összességében ismét nagyon elégedett vagyok a szépségboxommal, ismét jó kis termékek voltak benne, és alig várom már,hogy kipróbálhassam őket. Melyikről szeretnétek tesztet látni? :)
A csomag értéke: 12590 Ft. Fizetendő: 4990 Ft.
Az októberi szépségboxom már megrendelhető: ITT.
Ti vásároltatok már Szépségboxot? Hogy tetszett Nektek? :)

 

(Ma lesz még egy bejegyzés, a nyereményjáték eredményhirdetésével:))

6 megjegyzés:

  1. Láttad hogy az októberihez testvajat adnak? :) Amúgy igazad van tényleg fura hogy nem egy időben kaptuk meg, de jó volt olvasni a bejegyzésed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen-igen, láttam :) Jó lenne beszerezni azt is, még meglátom hogy alakul a dolog :)

      Törlés
  2. Én pécsi vagyok, és nekem is szombatom hozták. Amúgy szupi volt, úgyhogy megrendeltem az októberit is. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most az októberit valószínű kihagyom, mert most a Glamour napokra szánom inkább azt a pénzt, viszont a szeptemberit sikerült megnyernem, így lesz belőle még egy dobozkám! :)

      Törlés
    2. Hát, ez nem semmi! :-D Gratulálok! :-)
      Ivett

      Törlés
    3. Köszönöm, nagyon örülök neki :)

      Törlés