2013. október 8., kedd

Új hajápolási termékek

A mostani posztban 3 új, általam mostanában próbált terméket szeretnék bemutatni Nektek, rövid bemutató+vélemény formájában. Próbálom megtalálni a számomra megfelelő sampont ( ez sajnos még nem sikerült ), amivel kitolhatnám 1-2 nappal a hajmosást. A balzsamokat szeretem váltogatni, de ezeket ugye csak a hajam végére használom, a fejbőrömre nem. Nézzük is akkor őket: 

Advance Techniques Hajerősítő és Védő Sampon
Hajerősítő sampon minden hajtípusra.Hihetetlenül sima és selymes érzést ad a hajnak.Tisztít, anélkül, hogy húzná a hajad.
Arginin és Keratin hatóanyagokkal
Arginin: A haj növekedéséhez nélkülözhetetlen hatóanyag. Táplálja a hajtöveket és segít serkenti a hajnövekedésért felelős sejtek aktivitását.
Keratin: segít erősíteni a meglévő hajszálak szerkezetét. Lényeges alkotóeleme a hajnak, elengedhetetlen a haj erősségéhez.
 

Nagyon megörültem, amikor megláttam ezt az új termékcsaládot, mivel úgy gondoltam ráférne a hajamra egy kis erősítés. És valóban hatásos!Amióta ezzel mosom a hajamat, tényleg erősebbnek érzem és nem repül össze-vissza, és sokkal selymesebb a tapintása is.  Arról,hogy valóban segít-e a haj növekedésében még nem tudok véleményt mondani, mivel még az első tubust használom, és nyilván ennyi idő alatt még nem nőtt tőle észrevehetően a hajam :D Nem az a tipikus Avonos sampon illata van, hanem mentolos. Elsőre kicsit fura volt, olyan, mintha valami folyékony rágót kentem volna a hajamra ( persze csak az illata miatt ). 
Ára: 830 Ft ( Én akciósan vettem 519 Ft-ért )
 
Dove Split Ends Rescue Hajbalzsam Szétvált Hajvégekre
 A Dove Split Ends Rescue Sampon, Hajbalzsam és Hajvégápoló segít helyreállítani a hajszálak szerkezetét és csökkenteni a szétvált hajvégek számát.Active Sealing Serumot tartalmaz és a sejtekig hatol. Segít simítani a hajszálak felszínét és helyreállítani a szétvált hajvégek akár 80 százalékát már a 3. használat után.

Mivel én is küzdök a szétvált hajvégek ellen, gondoltam egy próbált megér ez a balzsam is. A 3. használatot követően ígér ,,szemmel látható´´ eredményt, és ezt meg is tudom erősíteni. Direkt figyeltem a 3. használat után, hogy látok-e változást a hajvégeim állapotán, és igen. Főleg akkor figyelhető ez meg, amikor tovább hagyom rajta a hajamon, kb. 10-15 percig. Nem azt mondom,hogy teljesen megszüntette, de nem is ezt ígéri. Viszont azt figyeltem meg, hogy ez a változás csak akkor látható, ha használom a terméket. Ha kihagyom egy-egy mosásnál a balzsam használatát, már nem tűnik olyan szépnek az eredmény. Mindenesetre használom továbbra is, amíg el nem fogy, hogy újra vásárolnám-e, abban még nem vagyok biztos.
Ára: 600-800 Ft 

Töredezés elleni hajspray félhosszú és hosszú hajra
Bemutatjuk az új Advance Techniques line - Long & Beautiful termékcsaládot félhosszú és hosszú hajra. Megoldást nyújt 6 problémára, melyekkel hosszú haj esetén szembesülhetsz: Vékonyszálú, töredezésre hajlamos, gubancolódik, nehéz kifésülni, száraz hajvégek, zsíros hajtövek, fakó, fénytelen frizura, lassan növő hajszálak.
Félhosszú és hosszú hajra.
Így működik: Segít védeni és erősíteni a hajat a tövektől a végekig. Segít, hogy az új hajszálak erősebbek és a töredezéssel szemben ellenállóbbak legyenek. Könnyű állagú, nem kell kiöblíteni.
Használata: Permetezd és oszlasd el egyenletesen nedves vagy száraz hajadon.

Ez az a termék, amelyről teljesen ellentétes véleményem van. Egyszerre nagyon szeretem és nagyon nem. Megfogott, amit ígér, hiszen akinek hosszú a haja, biztosan találkozott már a felsorolt problémák valamelyikével. Vizes hajon szoktam használni, úgy,hogy a hajtövekre ne kerüljön, pedig elvileg kerülhetne, de úgy még nem mertem kipróbálni, mert nekem anélkül is nagyon zsírosítja a hajamat. Sajnos ez az a dolog, ami miatt nem tetszik. Ami miatt viszont igen, hogy tényleg nagyon szép a használata után a hajam. Próbálkozom még vele, hátha megszereti a hajam, és nem zsírosítja be.
Ára: kb. 800-1200 Ft

A képek minőségéért elnézést, most így tudtam csak megoldani őket, de a lényeget látni szerintem. :)
Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Nektek melyik a jelenlegi kedvenc samponotok/balzsamotok/hajápolótok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése