2013. október 18., péntek

Glamour napi+egyéb haul

Jelentem visszatértem. Vagyis eddig sem voltam teljesen eltűnve, csupán a laptopom adta fel a küzdelmet, de azért próbáltam figyelni a blogot. Bejegyzést viszont nem tudtam írni, így most próbálok majd pótolni mindent! :) Mutatnám is először a Glamour napi szerzeményeimet + azokat a dolgokat, amelyeket mostanában sikerült beszereznem. Persze annyira ügyes vagyok,hogy eltüntettem a blokkot, így pontos árakat nem fogok tudni mondani. Egyébként a vásárlás kb. 5-10 percet vett igénybe, mivel nem volt időm, csak éppen,hogy beugrottam a DM-be, nekem ennyi volt most a nagy Glamour napi vásárlás.
Ezek a glamour napos szerzemények 
Garnier Fructis Oil Repair 3 Hajerősítő Maszk
A 3 olaj behatol a haj szerkezetébe, és táplálja azt. 
Eredmény: Selymesebb, dúsabb és ragyogóbb haj. 
Használata: Bőven oszlassa el, enyhén vizes hajon. Hagyja hatni 1 percig. 
3 olajjal: Oliva, Avokádó és Karité 
Őt még nem próbáltam, de a későbbiekben fogok róla tesztet hozni.
SYOSS Supreme Selection Restore 3in1 Intenzív Hajápoló Folyadék
Intenzív hajápoló folyadék.
Professzionális minőségű hajápolás Cellular Hair Restore-ral. 3 alkalmazási lehetőség:
1. Masszírozza hajmosás előtt a hajába a könnyed mélyápolásért.
2. Gyengéden masszírozza hajába, majd öblítse ki.
3. Hagyja éjszakára a haján az intenzín színápolásért és öblítse ki reggel.
Még csak egyszer próbáltam ki eddig, de már most nagyon szeretem. Úgy csináltam,hogy délután bekentem vele a hajamat, és estig volt rajta, kb. 3-4 óra hosszát. Először azt hittem,hogy majd ragadni fog tőle a hajam, meg hogy hogy fogok kibírni úgy 3-4 órát,hogy ez rajta van a hajamon, de semmi problémám nem volt vele. Kellemes az illata, nem ragadt, nem csöpögött, inkább bedúsította addig a hajamat :D

Maybelline Color Tattoo Szemhéjfesték
Gél állagú, krémes szemhéjfesték, mely intenzív színeket és hosszantartó viselhetőséget ígér. Akár 24 órán át tartós.
A hőn áhított Color Tattoo. Végre nekem is van :D Annyi jót hallottam már róla,hogy nem is volt kérdés melyik terméket választásom a Maybelline 50%-os akciójához. Erre a szép bronzra esett a választásom, mert mindenképp olyat szerettem volna amit a hétköznapokon is használhatok.

+ Manhattan Super Nails csillogós körömlakk
Igazából mivel ugye elég gyorsan történt meg az egész vásárlás, így ezt csak úgy lekaptam a polcról szinte, de nem bántam meg, nagyon szép :) Hamarosan meg is mutatom majd. 

Innentől következzenek a további, már nem Glamour napon vásárolt dolgaim:

Jajjh ez a csizma... :D Kész, szerelem :D Pont ilyet szerettem volna, és amikor megláttam, egyértelmű volt,hogy ő jön velem haza. Ha jól emlékszem tavaly nem vettem új csizmát, így most időszerű volt már beszereznem egy újat.
Ára: 8990 Ft
Loréal Elseve Fibralogy hajszálvastagító sampon
Szakértő ápolás a vékony szálú haj számára. A vékony szálú hajban kevesebb az anyag, kevésbé dús, nincs megfelelő tartása és nehezen formázható.
Ez vicces volt, mert pont a múltkor gondolkodtam azon,hogy milyen jó lenne találni egy olyan sampont/balzsamot, amely segítene vastagabbá tenni a hajamat. Erre sétálok a Tescoban, és feltűntek ezek a szép, kék csomagolású termékek, elolvasom,hogy mit ígér? Hát igen, pont azt amit kerestem :D Így ők is haza jöttem velem.
Áruk: kb. 590 ft/db
Syoss Oleo Intense Thermo hajpakolás
Oleo Intense Thermo Ápoló Spray Hajpakolás Thermoaktív Ápoló formula könnyű mikro olajokkal a mély regenerálásért & táplálásért hő hatására. Rugalmas & fényes hajat biztosít.
Igen-igen, felpakoltam most hajápolási termékekkel. De hát úgy voltam vele,hogy inkább most veszem meg őket jó áron, majd elfogynak még a télen, mint később sokkal drágábban. Ezt a terméket a Rossmannban sikerült leakciózva beszereznem. Kíváncsi leszek rá nagyon, mert Krémmánián nem igazán írnak róla jót, de attól én még bízom benne :)
Ára: 699 Ft

Fa Sport Invisible Power Deo Spray
Ennek egyszerű a magyarázata: szükségem volt rá, mert a másik elfogyott.
Ára: 399 Ft

Dove Go fresh Revive testápolóA Dove Go Fresh Revive Bőrtápláló Testápoló gránátalma és citromos verbéna kivonattal gyorsan felszívódik és felfrissíti bőrödet. Egyedülálló DeepCare Complex formulájának köszönhetően táplálja a bőrt, valamint segít megvédeni azt, hogy gyönyörűen hidratált, selymesen puha és ragyogó legyen nap mint nap.
Most ,,fogyasztottam el´´ 3 Dove testápolót, nagyon szeretem őket. Most erre a gránátalmásra esett a választásom, mivel mostanában amúgy is megszerettem a gránátalmát :D
Ára: 1199 Ft helyett 699 Ft ( Rossmann )
Lovely Blink Blink körömlakkok
2 szépség :D Eredetileg értük indultam a Rossmannba, és amikor megláttam,hogy élőben milyen szépek, legszívesebben az összeset haza hoztam volna :D A hétvégén kipróbálásra kerülnek!
Áruk: 499 Ft / db

Egyébként a Rossmann-os blokk hátuljára nyomtatva ,,kaptam´´ egy 20%-os kedvezmény kupont Himalaya Herbals termékekre, amely egész novemberben beváltható, azt hiszem ezt ki fogom használni. :)

Ennyi lett volna a mostanában megvásárolt termékeim bemutatása. Elég sok minden összegyűlt, de mivel most nem rendeltem meg az októberi szépségboxomat ( mert tudtam,hogy most lesz mit vásárolni :D ), így ezekre költöttem a pénzt helyette. A szépségápolási termékekről fogok hozni tesztet, de addig is kérlek Titeket,hogy írjátok meg, melyikről olvasnátok szívesen, melyikkel siessek jobban ? :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat szereztél be, nem is tudom miről látnék először szívesen tesztet :D L'oreal termékekről olvasnék bővebben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Rendben, akkor azokról mindenképp fogok hozni posztot! :)

      Törlés
  2. A samponról és a lakkokról remélem lesznek tesztek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek bizony, a lakkokról már hamarosan érkeznek is! :)

      Törlés
  3. Szupi dolgok, a Lovely lakkokra kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan megmutatom őket! :) Köszi a kommentet!

      Törlés