2013. október 19., szombat

Megvásárolt vs. megnyert Szépségboxom

Korábban már olvashattatok a szeptemberi szépségboxomról ( ITT ), hogy mennyi jó dolgot kaptunk ebben a hónapban is. Engem az a szerencse ért, hogy Szépségbolt honlapján megrendezett nyereményjátékon sikerült NYERNEM MÉG EGY darabot belőle, így most már 2 példányom van a szeptemberi szépségboxomból ( azt hiszem, most sokan utáltok :D ) . Először nem is siettem a kibontásával, hiszen már jól ismertem,hogy milyen termékeket rejt  a doboz, ám amikor kinyitottam kicsit meglepődtem. 
Szeptemberi szépségboxok

A doboz tartalmazott ugye egy Clinians Reducell Forte Narancsbőr elleni erős krémzselét, egy Armonia Helix Active csiga szemránckrémet, egy Max Factor Vibrant Curve Effect szájfényt, egy Zelka körömvirágos szappant, Ahava simogató testszörbetet, Katy Perry parfümmintát és egyéb termékmintákat, valamint egy ajándék Ziaja narancsvaj tusfürdő-bőrradírt.
Ám amikor a megnyert dobozt kibontottam, 2 termék egy kicsit más volt, mint az előzőben. A Clinians krémzselé, amely mint azt később kiderítettem a honlapjukról, ugyanaz a termék, csak az egyik a régi, a másik pedig az új csomagolás, viszont az összetételük ugyanaz. Az Ahava testszörbet helyett pedig ásványi kézkrémet ( 20 ml) kaptunk: Ásványi kézkrém. Osmoter™-rel, az Ahava egyedülálló Holt-tengeri kivonatával dúsított, ásványokban gazdag kézkrém, mely képes még az erősen kiszárad bőrt is regenerálni. Gyorsan felszívódik és nem hagy maga után zsíros érzést. Használata után a bőr puha és selymes tapintású lesz. Érzékeny bőrre bőrgyógyászatilag tesztelt. Parabenmentes.

Összességében ezt szerettem volna ma megmutatni Nektek :) Nagyon örültem,hogy sikerült még egyet nyernem belőle, azt hiszem 1-2 terméket ajándékba adok majd családtagoknak, ők is hagy próbálják ki őket :) 

4 megjegyzés: