2013. október 29., kedd

Rimmel London+Manhattan Super Nails

A Glamour napi szerzemények között mutattam egy Manhattan fedőlakkot, amelyet most közelebbről is szeretnék nektek bemutatni. Alapnak a már korábban látott, Rimmel London Portobello Pink lakkot választottam, erre került rá a csillogós fedőlakk. 
 




Igazából szerintem ez a rózsaszín magában is nagyon szép, a fedőlakkal pedig fel lehet dobni egy kicsit, ha egy kis változatosságot szeretnénk. Tartósságukat tekintve sem lehet okunk a panaszra, hiszen kb. 5 napot simán kibír, ami szerintem elég jó. 
Szeretitek a hasonló színeket? :) Csillogóval vagy anélkül? Esetleg mindkettő? :)

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Mindkét megoldás nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  2. Mind a kettővel nagyon régen szemezek már. *.*
    Ui.: a szóellőrzést nem kapcsolád ki? annyira bosszantó. :S Már harmadjára rontom el...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem akkor a képek segítenek a döntésben, nekem nagyon tetszik mind a kettő! :) Kikapcsoltam a szóellenőrzést :)

      Törlés
  3. Azt hittem erőteljesebb lesz a fedőlakk, de azért szépek együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is erősebbre számítottam, de azért így is szépen mutat! :)

      Törlés