2013. november 1., péntek

Elfogytak03

Ma egy elfogyott termékes bejegyzést hoztam Nektek, ugyanis az utóbbi időben sikerült ismét pár flakont összegyűjtenem, és hát elég régen volt már az előző, még a nyár elején. Nézzük is, miket sikerült az elmúlt időszakban elhasználnom:
Az összkép
Garnier Fructis Fruity Passion sampon
Erről a samponról már írtam korábban egy bejegyzést, hogy mennyire szeretem. Az illata az valami isteni, kókusz és maracuja, a hajam pedig szép fényes volt tőle :) Azonban sajnos ez sem egy csoda termék, azt még mindig keresem, de azért érdemes volt kipróbálni.
Garnier Fructis Citrus Mint Fresh sampon
Citrom-menta ( szintén nagyon kellemes ) illatú, viszont ezzel szemben is túl nagyok voltak az elvárásaim. Elvileg zsírosodás ellen jó, de nekem sajnos ezzel sem sikerült kitolnom a hajmosást.
Mind a két termék szilikon – és parabénmentes, és elég szép összetevőkkel rendelkeznek. 
Isana tusfürdő – Shea vaj és passiógyümölcs
A Rossmannban kaphatóak ezek az Isana tusfürdők, szerintem teljesen rendben vannak. Kellemes az illatuk, és nagyon olcsóak is. Egyébként egy kókuszosat is ,,elfogyasztottam´´ , csak annak ki lett dobva a flakonja.  
Dove testápolók

- Dove intensive nourishment testápoló extra száraz bőrre
- Dove Go Fresh testápoló normál bőrre
- Dove Beauty Blossom testápoló minden bőrtípusra

Azt hiszem mondanom sem kell,hogy szeretem a Dove testápolókat, ezért is sikerült elhasználom mostanában 3-at is, és már beszereztem az utánpótlást is :) Az extra száraz bőrre valót azért szerettem, mert olajokat tartalmazott, így tényleg nagyon szuperül hidratált, a Go Fresh az igazán frissítő érzést hagyott maga után, a Beauty Blossom pedig a nyári kiadás volt, kellemes narancsvirág illattal.
Fa Luxurious Moments
Nagyon kellemes, olyan ibolyás illata volt, a célnak tökéletesen megfelelt.
Balea Love is a battlefield
Ennek is finom, édeskés illata volt, bár nem vásárolnám újra, inkább valamelyik másikat próbálnám ki helyette.
Eszter körömlakklemosó
Ezt a legutóbbi elfogyottas bejegyzésben is megemlítettem, én nagyon régóta ilyen fajta körömlakklemosót használok, teljesen meg vagyok elégedve vele, olcsó is, így mindig újra veszem.
Manhattan natural mat
Még a tavaszi Manhattan-es kis csomagban volt nekem is, amelyet DM pontokért lehetett beváltani. Egész nyáron ezt használtam, amikor szükségem volt rá, mert akkor tökéletes volt a színe, és egyébként is nagyon szerettem. Nem fogyott el teljesen, de olyan mintha ,,megromlott´´ volna, kicsit fel is puffadt, így már úgy sem tudom használni, ezért tettem az elfogyottak közé.
Balea Young Soft&Care
Nagyon szeretem ezeket a kendőket, hiszen tökéletesen megtisztítják az arcomat, és még a vízálló sminket is lehozza. Most nyáron a zöld csomagolású, limitált kiadásúból szereztem be, ráadásul azoknak még kellemes kókusz illatuk is van.
Max Factor False Lash Effect
Abszolút kedvenc szempillaspirál. Tényleg műszempilla hatást lehet elérni vele, nagyon jól dúsít, és még hosszabbít is. Használtam már a fekete csomagolásút is, de lehet kapni ezeket különböző színű kiadásokban, és nekem legutóbb a lilára esett a választásom. Egyébként ezeket mindig valami nagyobb akció keretében ( általában Glamour-napokon szoktam féláron ) megvásárolni, mert amúgy kb. 4500 Ft-ba kerülnek. 
+ 2 termékminta
Clinians C+E vitaminos vitalizáló arckrém
Egyszerűen imádtam ezt az arckrémet. Kár, hogy csak mintát kaptunk belőle ( a Szépségboxomban ), a teljes kiszerelést is elfogadnám. Kellemes illata van, és amikor reggel bekentem ezzel az arcomat, egész nap olyan üdének éreztem, tényleg teljesen feltöltődtem tőle.
Gerovital Plant arckrém
Ez egy kicsit zsírosabb krém, este kellett bekenni vele az arcunkat. Rosszat nem tudok róla mondani, de azt hiszem, ezt egy kicsit hosszabb ideig kellene használni, hogy igazán tudjak róla nyilatkozni. 

Ennyi lett volna a kis összefoglalóm az elhasznált termékeimről. Én nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket olvasgatni, így ha készítettetek Ti is mostanában ilyet, linkeljétek be! :)
Még egy ilyen bejegyzést tervezek az évben, december végére! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése