2013. június 22., szombat

Túró Rudis muffin

A tegnap délutánt sütés-főzéssel töltöttem, ezek közül szeretnék veletek megosztani egy receptet, mégpedig a túró rudis muffinét. 

Nagyon egyszerű elkészíteni, nézzük, mikre is lesz szükségünk az elkészítéséhez:
-25 dkg liszt, 2 evőkanál kakaó, 1 kiskanál szódabikarbóna, 1 kiskanál sütőpor, 1 tojás, 15 dkg kristálycukor, 2 csomag vaníliás cukor, 1 dl olaj, 3,5 dl natúr joghurt, 3 db Túró Rudi

Elkészítése: Összekeverjük a lisztet, a sütőport, a kakaót és a szódabikarbónát. Egy másik tálban a tojást a cukrokkal habosra keverjük, majd beletesszük az olajat és a joghurtot. A sütőt felmelegítjük 180 fokra. A kétféle masszát összekeverjük, és elosztjuk a formákban.Én úgy csináltam,hogy először csak félig töltöttem a formákat, aztán belevágtam a rudikat, és egy újabb réteget tettem rájuk, így szépen belesül a közepébe a túró rudi. 
Én most az új banános túró rudikat használtam: 

Betesszük sülni az előmelegített sütőbe:
Kb. 25-30 perc alatt készre sütjük:
És készen is vagyunk vele:)
Egészségetekre! :)

Ha van kedvetek próbáljátok ki ti is a hétvégén, nagyon finom! :)

2 megjegyzés:

  1. Ilyet mi is csináltunk régen, nagyon finom volt! Egyik kedvenc muffin variációm. Csak vigyázni kell hova kerül a rudi....:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez az egyik kedvencem a muffinok közül :) Igen, az nem mindegy :D

      Törlés