2013. június 18., kedd

Dove testápolók

Ma a kedvenc Dove testápolóimat szeretném bemutatni, mivel nekem ezek váltak be a legjobban. Persze kipróbáltam már én is sokfélét, és más márkából is találtam olyat, ami bevált, de ezek vannak a többségben. Nem szeretem amikor bekenem magam egy testápolóval és még félóra múlva is ragadok ááh.. :D 
Nah, akkor nézzük is őket: 



Dove Winter Care - Limited Edition
Bőrtápláló testápoló. Különleges ápolás a bőrnek a téli napokra.
Télen főként ezt használtam, ennek az állaga kicsit sűrűbb, ez télre tényleg teljesen megfelelt.


Dove intensive nourishment
Krémes formulája olajokkal segít helyreállítani az extra száraz bőrt. Extra száraz bőrre. 
Ez az első Dove testápolóim egyike. Ekkor jöttem rá, hogy mennyire jól hidratálnak is ezek a termékek :)


Dove Go Fresh
Táplálja és felébreszti bőrét, hűsítő érzést nyújt. Az uborka és zöld tea frissítő illatával. Gyorsan beszívódik. Bőrgyógyászatilag tesztelt. Az egyedülálló DeepCare COMPLEX természetes bőrtápláló anyagokat és gazdag esszenciális olajokat tartalmaz. Normál bőrre. 
Nah ez abszolút kedvenc. Annyira kellemes hűsítő érzést nyújt, tényleg nagyon könnyen beszívódik, és remekül hidratál. 


Dove Beauty Blossom – Limited Edition
Bőrtápláló testápoló. Narancsvirág illata pezsdítő érzést hagy maga után. Bőrgyógyászatilag tesztelt. Minden bőrtípusra. 
Ő pedig az új kedvenc. A múlt héten szereztem be, a Dove nyári limitált kiadása. 
 
Szeretitek ezeket a testápolókat? Nektek melyik az a testápoló, ami a legjobban bevált? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése