2013. június 21., péntek

Csillagászati nyár

Igen-igen, ez is elérkezett végre :) Bár már szerencsére egy hete tart az ízelítő belőle. Ti hogy bírjátok? :)
Tegnap végre letudtam az utolsó vizsgámat is, így végre tényleg elkezdődhet a pihenés. Ebből az alkalomból meg is leptem magam 2 lakkal :D Az egyik a Lovely Baltic Sand Nr. 1 a másik is szintén Lovely, Gloss Like Gel. Mióta szerettem volna már megszerezni őket... de mivel a közelben nincs Rossmann, így csak most sikerült beszerezni
őket.

Ők lennének azok :)

Mivel a Baltic Sand-ról már annyi blogon volt teszt, így azt nem igazán tervezek írni róla, de azért csak bemutatnám,hogyan is fest. 
Első réteg

Két réteg, napfényben

Hát én egyszerűen már most imádom, annyira szép :) Azt hiszem muszáj leszek beszerezni még a másik két színt is. Nagyon tetszik az ecsete is, hogy ilyen széles, jól lehet vele dolgozni, és ezek az arany/sárga kis csillogók benne nagyon feldobják az egészet. Kíváncsi leszek a tartósságára, bár úgy olvastam,hogy azért nem lesz vele gond.
Jövőhéten hozom a másik lakkról a tesztet.
Ti próbáltátok már azt a fajtát?



4 megjegyzés:

  1. Jó kis poszt lett ez! :)
    A Gloss Like Gel-re kíváncsi leszek, várom azt a posztot! :)

    A Baltic Sand lakk meg gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Ígérem,hogy jövőhéten hozom, remélem,hogy abban sem kell csalódnunk! :)

      Törlés
  2. napfényben az igazi, gyönyörűű, nagyon jól elkaptad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, nekem is azon a képen tetszik a legjobban! :)

      Törlés