2013. június 26., szerda

Lovely teszt

Ismét itt vagyok végre egy körömlakk teszttel, mégpedig a múlt héten vásárolt Lovely Gloss Like Gel lakkéval :) Az előzőt még csak tegnap mostam le, szóval bátran mondhatom,hogy tartós volt. Hogy miért is esett erre a lakkra a választásom? Elsősorban azért, mert nagyon szeretem a lila lakkokat, és ez a metálos, fényes szín nagyon megtetszett a boltban.
Lovely Gloss Like Gel Nr. 345

Fedése egy rétegben
Két rétegben
Színe tökéletesen megegyezik az üvegben lévővel

Így fest tehát. Nem tudom, kicsit sötét szerintem, de azért már kezdem megszokni. Az első réteg nagyon gyorsan megszáradt a körmömön, de a második... nah arról már nem tudnám ezt elmondani. Viszont az nagyon tetszik benne, hogy ilyen szép fényes fedőlakk nélkül is.
Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen színeket?

5 megjegyzés:

  1. Szép a színe, tetszik! :) Sajnos általában sok lakknál fordul elő az, hogy a 2. réteg lassabban szárad, hiába száradt meg az 1. gyorsan, ugye képes feloldani az alatta lévőt, ergo újra meg kell száradnia annak is. Mondjuk azért szerencsére vannak olyan lakkok, amik így is gyorsan megszáradnak 2 rétegben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, nekem is van olyan lakkom, amelynél a 2. réteg is gyorsan megszárad, végül is ennél sem volt vészes azért, lehet,hogy csak én voltam kicsit türelmetlen :D
      Köszy,hogy írtál :)

      Törlés
  2. nagyon különleges színe van, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
      nézz be hozzá, éppen játék van :)

      Törlés
  3. Köszy, hogy szóltál, mindenképp benézek! :)

    VálaszTörlés