2013. június 15., szombat

Lakk-teszt

Nos, megérkeztem az első lakk-tesztemmel. Igaz, hogy tegnapra ígértem, de akkor még annyira el voltam foglalva a blog alakítgatásával, hogy nem jutott rá időm, és gondoltam nem baj ez, hisz úgy sincs még sok olvasóm, akik várták volna :) 

Ez az egyik kedvenc lakkom. Még régebben vettem egy 100 Ft-os boltban, mégis annyira jó minőségű, és olyan tartós mint sok drágább társa. Sőt némelyiknél még jobb is. 5-6 napot simán kibír fedőlakk nélkül is, úgy, hogy meg sem kopik. 



                         Needme Nail Polish


Ő lenne az, nagyon szép pirosas bordós, kicsit csillogós is.

Mint látható, már egy rétegben is elég szépen fed.

De azért 2 rétegben mégis csak sokkal szebb. :)

Tudom-tudom, nem a legszebb lakkozás, de már annyira szerettem volna megírni ezt a bejegyzést, hogy siettem a képekkel. Majd a legközelebbi már szebb lesz, megígérem :) Összességében tehát azt tudom elmondani róla, hogy 250 Ft-ot mindenképpen megért, elég nagy kiszerelés is, hiszen 15 ml-es, és bár már régóta megvan, mégsem száradt még be.
Nektek van ilyen márkájú körömlakkotok? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése