2014. február 16., vasárnap

Süssünk! Túrós dallamos

Ezen a szép, napsütéses vasárnapi napon egy nagyon finom süti receptjét hoztam el Nektek. Több pozitívuma is van: nem kell hozzá sok minden, roppant egyszerű elkészíteni, és biztosan sikerülni fog! :)
Az ötletet a Hogyan legyek jó nő? videók között találtam, ha érdekel a videó az elkészítésről, ITT megnézhetitek. 

Túrós dallamos
Hozzávalók: 0,5 kg túró, 1 csomag pudingpor ( vaníliás ), 1 csomag vaníliás cukor, 2 tojás, 1 fél citrom, 1 kis dobozos tejföl, cukor ízlés szerint, gyümölcs ( nem muszáj )
Az elkészítéséhez mindössze annyit kell tenni,hogy a felsorolt termékeket összekeverjük. A citromnak bele lehet nyomni is a levét, de én például belereszeltem a héját. Ha szeretnénk, tehetünk bele gyümölcsöt is, én meggybefőttet használtam, úgy mint a videóban. 
Ha összekevertük őket, vegyünk elő egy tortaformát, béleljük ki sütőpapírral, és mehet is bele a tészta. Mivel nekünk nagyobb tortaformánk van itthon, így egy hőálló edényt használtam, de ez is tökéletes megfelelt a célra, csupán más lett az alakja. Melegítsük elő a sütőt 180 fokra, és már tehetjük is be sülni. Körülbelül 30 perc alatt készre sül. Én megszórtam utána a tetején egy kis porcukorral is. 

Nálunk egy szempillantás alatt elfogyott az egész, egyszerűen isteni finom ez a sütemény, szerintem mindenképp megéri kipróbálni. Azt hiszem hamarosan újra el kell készítenem, bármikor meg tudnám enni :D
Hogy tetszik ez a recept? Ki fogjátok próbálni? :) Majd írjátok le,hogy hogy sikerült!

8 megjegyzés:

  1. óóó de finom lehet :P meg is fogom csinálni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp megéri, mert tényleg nagyon finom! :)

      Törlés
  2. Isteni recept, külön öröm, hogy liszt se kell hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, sőt még a cukrot is ki lehet váltani akár édesítővel, vagy egyéb ezt a célt szolgáló termékkel! :)

      Törlés
  3. Na ez nagyon begyere nekem! Elég valószínű, hogy el fogom készíteni, mert remekül hangzik és nagyon guszta így képek alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri megkóstolni, aztán ha elfogy, rögtön arra fogsz gondolni,hogy kell még :D

      Törlés
  4. Nagyon finom:) annyit módosítottam,hogy 1 cs banános pudingport kevertem a tésztába és 2 db banánt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, jól hangzik, biztos úgy is nagyon finom lehetett! :)

      Törlés