2014. február 7., péntek

Eveline Slim Extreme 3D Teszt

Még január közepén írtam egy tesztet a Clinians narancsbőr elleni krémzseléjéről, most pedig egy hasonló Eveline terméket szeretnék bemutatni. Ezt még akkor vettem, amikor a másik nem volt meg, és használtam is előtte, aztán amikor megkaptam a Szépségboxomban a Clinians terméket, akkor elkezdtem inkább azt használni, hisz hajtott a kíváncsiság. :) De ugye az elfogyott, így most befejeztem ennek az elhasználását is, és most leírom a véleményemet róla. 
Eveline Slim Extreme 3D Karcsúsítő és bőrfeszesítő krém
200 ml + 50 ml ajándék
Az újszerű EVELINE Laboratóriumban kidolgozott 3D SLIM EXTREME® Karcsúsító Krém, szakértő az Ön alakjának formázásában. Az L-karnitin tartalomnak köszönhetően gyorsítja a lebomlást hatásosan redukálva a bőr alatti zsírszövetet. 
A termékben található Lipocell-Slim® kizárólag a test formázás, feszesítés és fiatalítás érdekében lett kidolgozva. 

Isocell® Slim, Centella Asiatica, koffein, mentol és a borostyán kivonatintenzíven stimulálják a bőr metabolikus folyamatait, hatásosan megszüntetve a “narancsbőr” szerű effektust és karcsúsítva az alakot. Meggyorsítják a zsírsavak égetésének folyamatát, blokkolják a zsírszintézist valamint gyorsítják a nyirok távozását a zsírszövetekből. 
▪A kollagén és az elasztin maximálisan javítják a bőr feszességét, simaságát és rugalmasságát. ▪A japán páfrányfenyő élénkíti a vérkeringést, erősíti a vérereket, kisimítja a már meglévő és meggátolja az új “narancsbőr” szerű felület kialakulását. 
▪A szérum ápoló formulája tartalmazza az észak Breton ártézi vizek ásványait valamint a Laminaria alga kivonatot melyek hidratálják és tökéletesen frissítik a bőrt. 

A használat során tapasztalható kellemes hűsítő érzés garantálja a krém azonnali hatását. 


Sikerült még egy kis mintát kipréselni belőle, mint látjátok egy fehér krémről beszélünk, amely nagyon könnyen beszívódik, számomra ez már pozitívum,hogy nem kell ragadnom tőle órákig. Egyébként amikor felkenjük nagyon kellemes, hűsítő érzést nyújt, nem azt a nagyon durvát, hogy mindjárt lefagy a lábam, de azért érezni. :) Tetszenek a benne található különleges anyagok is, de azért ha jobban megnézzük, találunk 1-2 nem túl szép összetevőt is. Összességében én nagyon meg voltam elégedve vele, a fent említettek miatt is, valamint azért is mert úgy éreztem,hogy még hidratált is mellé. Persze nem azt jelenti,hogy most elkenekedünk egy tubussal és eltűnik tőle a narancsbőr,és szuper feszesek leszünk, ahhoz azért egy kicsit ugye többet kell tenni, de mindenképp feszesíti a bőrt. Így ha egy hasonló terméket kerestek, szerintem érdemes egy próbát tenni ezzel is.
Ajánlott fogyasztói ára: 1199 Ft.
Kapható a Rossmann-okban. ( Vagy a honlapon: KATT )
Mivel most utánpótlás után kell néznem,( még nem tudom,hogy ugyanilyet veszek-e ) ha van valami bevált hasonló terméketek, akkor azt írjátok meg kommentben! :) 
Próbáltátok már ezt, vagy valamilyen más Eveline terméket? Bevált Nektek? :)

2 megjegyzés: