2014. február 19., szerda

Új essence sand lakk: 182 hello rosy

Tegnap betértem a DM-be kicsit szétnézni, gondoltam hátha találok már valamit az újdonságok közül, és pont szerencsével jártam. Bár első ránézésre úgy láttam,hogy még nincsenek kipakolva az új termékek, aztán amikor felpillantottam a körömlakkokra, egyből megláttam ezt a csodaszép rózsaszín sand lakkot. Egyből le is emeltem,hogy ez bizony kell nekem :D Érdekes, nem is emlékeztem rá,hogy ilyen lakk is lesz, szóval így dupla volt az öröm.
 182 hello rosy
Ugye a megszokott kis üvegecske, valamint design tárul elénk. Az ecsetében nagyon tetszik,hogy jól szétterül, és így nagyon szépen lehet vele dolgozni.


Szerintem egyszerűen csodálatos. Nagyon szép rózsaszín, benne piros csillogókkal, és a sand hatás is elég jól érvényesül. 2 rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad, így 499 Ft-ért vétek lett volna ott hagyni. 
Nagyon várom már,hogy a többi lakkra is ráleljek, amiket kinéztem magamnak, mihelyst beszerzem őket, azokat is meg fogom mutatni természetesen ( mint ahogy azt már megszokhattátok ). :)
Hogy tetszik nektek? :) Be fogjátok szerezni? Vettetek már valami újdonságot? 

8 megjegyzés:

  1. tetszik, tetszik :)
    most homoklakk nálam is van a blogsalen :)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2014/02/blogsale-i.html

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is nagyon cuki!:) Számomra most ez ilyen tökéletes rózsaszín. :)

      Törlés
  3. aranyos, olyan joghurt beütése van:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! :) Én is megvettem, de most a jeans körömlakk van a körmeimen, ha szeretnéd itt elolvashatod, hogy mit írtam róla: http://mimiseverydaylife.blogspot.com/2014/02/essence-effect-nail-polish-jeans-sugar.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is nézem, érdekel a többi új lakkról is a beszámoló! :)

      Törlés