2014. február 14., péntek

Essence kézkrémek TESZT

Ma az Essence limitált kiadású kézkrémjeiről szeretnék pár szót ejteni, összehasonlítva az idei és a tavalyi kiadást.
Tavaly:a téli, forró italok álltak a középpontba, kapható volt mézeskalácsos chai latte, almás-fahéjas puncs, valamint karamellás forrócsoki illatú kézkrém is.
Idén: A gyümölcs és csokiimádók nem fognak unatkozni ezen a télen – az új essence “24 órás hidratáló krém – csoki fondue” trendkiadás, ami 2014 januártól februárig lesz kapható, rendkívül nyugtató és kényeztető egyben! Az édes eper, mennyei banán és egzotikus kiwi étcsokival kombinálva biztosan feldobja majd a hideg téli napokat. A finom illatok felelevenítik a téli, forró csoki szürcsölgetős, barátos estéket.

Essence 24 órás kézvédő balzsam – Mézeskalácsos, gyömbéres Chai Latte
Intenzív ápolás a berepedezett és száraz kéznek. Az ápoló formula shea vajjal és kókuszolajjal hidratálja és ápolja a bőrt, és megvédi azt a kiszáradástól akár 24 órán keresztül. Használata után nem hagy olajos érzetet.

Essence 24 órás kézvédő balzsam – Eper-feketecsokoládé

Intenzíven ápolja a kiszáradt és repedezett bőrt. A helyreállító formula, shea vajjal és kókuszolajjal hidratál és ápol, valamint védi a bőrt a kiszáradástól 24 órán át. Nem hagy zsíros érzetet maga után. Eper és fekete csokoládé illatú kézkrém. 


Nézzük először a külső részleteket. A tavalyi kiadás 75 ml-es volt, kicsit szélesebb tubussal, míg idén kicsit hosszúkásabb lett, és 25 ml-el többet is tartalmaz, tehát 100 ml-es kiszerelésben tudjuk megvásárolni őket. Túl sok változás nem történt a designban,főleg csak a fő irányvonal miatt lettek változások, nekem mind a kettő nagyon tetszik. A leírásuk is szinte ugyanaz maradt, átírva a tavalyi szöveget más szavakkal.
Most nézzük magát a krémet. Ahogy az a képen is látható, mind a kettő fehér színű, a chai latte kicsit hígabbnak tűnik, betudható ez talán annak is,hogy már régebben ki van bontva, valamint,hogy már alig tudtam kinyomni belőle egy kicsit, mivel épp elfogyóban van. Az idei sűrűbb, mégis könnyen kenhető, mindkettőre igaz,hogy nagyon könnyen beszívódnak, és tényleg nem hagynak maguk után ragacsos érzetet.Összetevőket tekintve nem látható sok változás, ugyanazok az értékes összetevők jelennek meg: kókuszolaj, shea vaj, C-vitamin, tiszta E-vitamin.
Az illatuk nagyon finom, szerintem sokunknál ez a fő ok, amiért megvásároljuk őket. :) Hidratálásuk átlagos, rövid távon mindenképp szép puha lesz a bőrünk tőlük. 
Árukat tekintve nem sorolhatóak a legolcsóbb kézkrémek közé, ha jól emlékszem 650 Ft-ért lehet idén megvásárolni őket, de tavaly is hasonló áron lehetett beszerezni őket. Szerintem megérik az árukat, mert nagyon sokáig kitartanak, az illatuk miatt pedig ennyi kényeztetés mindenkinek jár! :)

Szeretitek az Essence kézkrémeit? Beszereztétek idén valamelyiket? Melyik volt a kedvencetek? :)

2 megjegyzés:

  1. érdekes módon az idei csokis krém illatra nekem túl tömény volt [pedig nekem az édes a gyengém mindenben, így kihagytam. :/
    helyette én a 2 az egyben 1ben kéz és körömápoló krémet vettem meg. abból már a második tubust szereztem be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több embertől is hallottam már,hogy ezek az idei csokis krémek illata nem fogta meg őket,hát igen, nem tetszhet mindenkinek! :) Nekem ez az epres azért tetszett meg, mert olyan illata van, mint tényleg valami finom epres csokinak :D

      Törlés