2014. február 5., szerda

Miss Sporty Clubbing Colours lakk 402

Elég sokat gondolkodtam azon,hogy megmutassam-e Nektek ezt a lakkot, hiszen elég régi már, de szerintem annyira szép,hogy mindenképp megéri írni róla egy bejegyzést. Elég régóta használom már, így már nem is sok van a kis üvegecske aljában, ez adott egy másik löketet ahhoz,hogy megmutassam, hiszen addig kell, amíg van belőle :)





Lefényképeztem különböző fényviszonyokban, de szerintem mindenhol jól látható, hogy milyen szép fényes, olyan metálos. 2 rétegben tökéletesen fed, és a tartósságával sincs probléma, 4-5 napot simán kibír, de még talán többet is. Egyébként egy gyorsan száradó lakkról van szó, amely 1 perces száradást ígér. Tényleg gyorsan szárad, de én azért ilyenkor is több időt szoktam várni, hogy biztosan jól megszáradjon. Az ecsete elég széles, így könnyen el lehet oszlatni a lakkot, jól lehet vele dolgozni.
Nem tudom,hogy be lehet-e még szerezni, de ha felkeltette az érdeklődéseteket érdemes szétnézni 1-2 boltban, hátha van még belőle :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szép, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ,hogy már alig van belőle! :)

      Törlés