2014. február 10., hétfő

Essence colour&go:me&my lover

A nagy Essence kiárusítás ideje alatt szereztem be mai tesztalanyunkat, az essence sparkle sand effect, piros színű lakkját. Már képen is, valamint az üvegcsében is nagyon tetszett de az igazi szerelem akkor kezdődött, amikor felkentem a körmeimre :D
 essence colour&go sparkle sand effect: 156 me&my lover
A kiszerelés olyan, mint a szokásos essence lakkoké, a kupak tetején látható az e betű, valamint még a kupakja is szép csillogós. 8 ml
Fedése egy rétegben
2 rétegben, fedőlakk nélkül. Ez a kép adja vissza a legjobban a hatását és a minőségét. Szerintem gyönyörű, tökéletesen fed, és még a száradásával sincs probléma, nekem nagyon gyorsan megszáradt. És ami a legjobb, 6 napig!!! tökéletesen kibírta, még akkor is csak inkább a körömvégeken volt megkopva egy kicsit. 
Napsütésben :) 
Összességében nagyon örülök,hogy végül csak sikerült megkaparintanom, sajnáltam volna ha ez kimarad a gyűjteményemből. Az egyik kedvenc lakkom jelenleg,akciósan pláne, de eredeti árán is mindenképp megéri. 
Ti beszereztétek ezt a lakkot? Hogy tetszik? :)

2 megjegyzés: