2014. június 1., vasárnap

Lovely Baltic Sand nr. 5

Mára egy gyönyörű piros homoklakkal készültem nektek, ami már egy ideje a birtokomban van, de rájöttem,hogy a blogon még nem került bemutatásra. Biztosan láttátok már,hogy a tavaly nyári 3, majd az őszi új szín után nemrégiben megjelent még 2 Baltic Sand lakk a Lovely-nál, egy erőteljes piros és egy kék. Most pedig a Rio, Ibiza és St.Tropez lakkok hódítanak. 
 Benti fényben

Kinti fényben

Külsőre, valamint magát a terméket tekintve sem vehetünk észre semmi különbséget, hozza a jól megszokott Lovely minőséget. 8 ml, a kupakja a megszokott fekete, a Baltic Sand felirattal. De nézzük is,hogy hogy mutat a körmökön:
 Benti fényben
Kinti fényben
Szerintem egyszerűen csodálatos. Mivel maga a lakk elég sűrű, én mindig két vékony réteget használok, így már tökéletes fedést biztosít. Az alapszínt apró arany/ezüst és rózsaszín csillámok dobják fel, így még különlegesebbé válik. Kb. 5 napot simán kibír, egyedül a körömvégeken kopik meg egy kicsit, de szerintem ez teljesen jó teljesítmény.
Szerintem nagyon hasonlít az essence my&my lover árnyalatára, amelyről szintén készült bejegyzés. Ha össze akarjátok hasonlítani őket, ITT tekinthetitek meg. 

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Beszereztétek, esetleg felkeltette az érdeklődéseteket?

2 megjegyzés: