2014. május 28., szerda

Joy-napos+egyéb szerzemények

Igen-igen, ismét itt vagyok. Tudom,hogy mostanában nem sokat jelentkeztem, de most hogy elkezdődött a vizsgaidőszak, próbálok egy kicsit több időt szakítani a blogra. Ez idő alatt is befotóztam elég sok dolgot, így jönnek majd szépen sorban a bejegyzések, el is kezdeném ma egy szerzeményes poszttal, amiben megmutatom,hogy miket sikerült beszereznem a Joy-napok alkalmából, valamint máskor vásárolt termékeket is mutatok. 
Joy-napok
Maybelline New York New Dream Pure BB8-in-1 BB Cream
Tökéletes bőr maszkhatás nélkül, gél alapú összetétel
Szükségem volt már egy BB krémre, és mivel a Maybelline termékekre 50% kedvezmény volt, így emellett döntöttem. Szerencsére elég jó dolgokat olvastam róla, így remélem,hogy nekem is be fog válni.
alverde sminkfixáló spraykoffein, kiwi-, körömvirág-és ananász kivonattal
Szintén 50% kedvezménnyel megvásárolt termék, még nem próbáltam, de már nagyon kíváncsi vagyok rá, így hamarosan tesztelésre kerül. Vékony rétegben és egyenletesen kell kb. 20 cm távolságból az alapozóra vagy az arcpúderre fújni, és hagyni megszáradni.
Garnier Ambre Solaire Golden Protect 
Már tudatosan készülök a nyári fényvédelemre, és mindig beszerzek egy olyan fényvédőt is, amely segíti a barnulást, és mivel ez is 50 % kedvezménnyel volt megvásárolható, így gondoltam most éri meg beszerezni. 
Gerovital Plant hajhullás elleni szérum
Nem mondok újat vele,ha azt mondom,hogy 50 % kedvezmény járt rá. :D A hajam épp nagyon szeret hullani, így gondoltam nem ártana egy kis segítség neki,hogy ne hulljon annyira, de eddig még nem győzött meg. 
Avon
Avon Advance Techniques szérum nehezen kezelhető hajra
Selyem proteint és kondicionáló összetevőket tartalmaz, melyek segítenek simává varázsolni a hajat. Igazából nem is azt mondanám,hogy nehezen kezelhető a hajam, de szeretem kipróbálni az Avon hajolajait, mert általában jó kis termékeket adnak ki, ezért vásároltam meg.
Avon skin so soft endless touch
frissítő gélkrém
Hidratáld bőröd és töltsd fel érzékeid energiával a frissítő citrusos illattal. Folyamatosan felszívódó formulája argánolajjal biztosítja a luxus hidratálást,  a bőrt puhává és ragyogóvá varázsolja. 
Mivel elfogyóban van a testápoló készletem ( csoda :D ), ezért úgy gondoltam, hogy ő lesz a megfelelő utánpótlás így a nyárra. Kellemes illat, frissítő hatás és ráadásul még argánolajat is tartalmaz, nem is kell ennél több :)
Müller
Maybelline Baby Lips Peach Kiss
8 órán át tartó hidratáltság, intenzív ápolás, barackszín. 82%-al puhább és egészségesebbnek tűnő ajkak, 81%-kal érezhetően kevésbé száraz ajkak, 75%-kal láthatóan újjászületett ajkak.
Igen, én is eljutottam odáig,hogy megkaparintsak egyet a nagyon divatos Baby Lips-ek közül :D Régóta szerettem volna már, de amikor a Müllerben jártam valahogy mindig elfelejtettem. Jelentem eddig meggyőzött! :)
Herbal essences balzsam a selymesen erős hajért
Méz-és sárgabarack kivonattal. Az igénybevett haj ápolására. Hosszantartó erő a hajnak. A gazdag, krémes balzsam megerősíti a hajat, így a fésülés nem tesz benne kárt, és érezhető selymességet és erőt kölcsönöz neki. 
Régebben nagyon szerettem és sokat használtam Herbal essences termékeket, ezért amikor megpillantottam őket, muszáj voltam egyet ismét hazahozni közülük. A kókuszos és e között gondolkodtam, de azok alapján, amit ígérnek, emellett döntöttem, de lehet,hogy később beszerzek még egy kókuszosat is :D

Ezeket a termékeket sikerült mostanában megvásárolnom, és hogy mely termékek helyére kerülnek, arról is hamarosan hozom a bejegyzést, ugyanis ismét összegyűlt jó pár dolog, ami elfogyott. :)

Van valamelyik termékkel kapcsolatban tapasztalatotok? Melyikről olvasnátok szívesen? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése