2014. június 11., szerda

Elfogytak 06

Ismét összegyűlt egy nagyobb adag üres flakonom, így gondoltam már megérdemelnek egy bejegyzést, ezért ma egy újabb elfogytak című posztot olvashattok, szám szerint a hatodikat. 
 Elfogyott termékek
Hajápolás
Samponok

Az elmúlt 1-2 elfogyott termékes bejegyzésben nem igazán volt hajápolási termék, mostanra viszont sikerült kiürítenem 2 sampont is. Az egyik a L´oréal Elseve Nutri Gloss Crystal szépítő samponja, amely proteinnel, gyönggyel és mikrokristályokkal gazdagított, és ígérete szerint úgy működik, mint egy hajfény: a haj tökéletesen visszaveri a fényt és úgy ragyog, mint egy kristály. Valamint azt is érdemes tudni róla,hogy szilikonmentes, amely nekem először fel sem tűnt, tehát tényleg elég jól táplálta a hajamat. A másik a Garnier Ultra Doux revitalizáló samponja 5 gyógynövénnyel. A zöld tea vitalizáló hatásáról ismert, a citrom fényt ad a hajnak, az eukaliptusz frissítő hatást nyújt, a csalán a faggyú elleni hatásáról ismert, a verbéna pedig puhító és nyugtató hatású. Ezzel a samponnal is meg voltam elégedve, igazán friss illata volt, tényleg olyan gyógynövényes, aki szereti az ilyet, az mindenképp próbálja ki! :)
Testápolás
Tusfürdők
Mivel szeretem az Avon termékeit, így néha elcsábulok 1-2 tusfürdőre is, bár ezt mostanában egyre ritkábban teszem. Nem mintha nem tetszenének, csak mindig találok valami másikat, ami valahogy érdekesebb. Most a  Senses Amore kiadást használtam el, nagyon kellemes illata volt, egy dolog volt, ami nem tetszett benne, hogy elég nehezen lehetett felhabosítani.  A dusch das Pink Kiss tusfürdőjét viszont nagyon szerettem, igazán finom parfümös illata volt, ráadásul nagyon olcsók is ezek a tusfürdők, kb. 300 ft-ba kerülnek, így mindenképpen megéri kipróbálni őket.  A Palmolive Termal Spa Mineral Massage tusfürdőjét pedig azért volt kellemes használni, mert ilyen kis szemcsék voltak benne, de mégsem olyan volt, mint egy testradír, hanem inkább kellemes, masszírozó érzés volt vele a fürdés.
Deo-k
3 üres deo-s flakon is összegyűlt, igaz ebből az egyikben már nem sok minden volt. Ez az Isana Deo Spray Exotic volt, már csak néhány fújásnyi volt benne, ezért most már elhasználtam, és végre kidobhatom a flakonját. Kellemes trópusi illata volt, tette, amit tenni kell, olcsó is, így nem volt rá panasz. Kiürült még a Rexona Fresh és a Nivea stress-protect izzadásgátló deo spray is. Mindegyiket szerettem, bármikor újravenném őket.
Testápolók
Testápolóból is ismét sikerült kifogyasztanom 2-t, az egyik az Avon naturals fűszeres narancs és gyömbér kéz-és testápolója volt, amely még a téli kiadás része volt. Imádtam az illatát, valamint azokat is, amiket a többi ilyen Avonos testápolóban is nagyon szeretek, hogy nagyon könnyen beszívódnak, és tényleg szép puha lesz a használatuk után a bőröm. A Dove go fresh bőrtápláló testápoló gránátalma és citromos verbéna kivonattal szintén elnyerte a tetszésemet, nagyon könnyed kis krém volt ez, de az Avonos valahogy jobban hidratált. 
Egyéb
Az Avon naturals barack és mandulatej energizáló bőrradírral is abszolút elégedett voltam, rendesen radírozott, de mégsem volt az a durva, valamint kellemes barackos volt az illata is. Bármikor újra vásárolnám, de akár más illatban is kipróbálnám. Szerintem már nem újdonság a blogot rendszeresen olvasóknak,hogy mindig elfogy egy-egy ilyen Eszter körömlakklemosó, hiszen szinte mindig ilyet veszek, de most ki akarom próbálni majd az Isana lemosóját is, hiszen annyi jót hallottam már róla. A himalaya herbals kézkrémje még egy régebbi szépségboxomban lapult, nagyon könnyed kis krém volt, amely könnyen beszívódott, és nem hagyott ragacsos érzetet maga után. Tartalmaz többek között mandula, olíva és napraforgó olajat is, valamint szőlőmag és barack kivonat segítségével táplálja bőrt, nekem valahogy mégis kevés volt néha táplálásban ez a krém, ezért ezt valószínűleg nem vásárolnám újra. 

Ezek voltak a mostanában elhasznált termékeim, végre ismét kidobhatok egy adag üres flakont :D 
Ti miket használtatok el mostanában? Van valamelyik termékkel kapcsolatban tapasztalatotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése