2014. június 26., csütörtök

China glaze - Pearls of wisdom

Mint ahogy azt nemrég olvashattátok, az első Pixiboxomban az alábbi china glaze lakk lapult. Már nagyon izgatott voltam,hogy kipróbáljam, hiszen annyian istenítik ezeket a lakkokat, így hát nekem is felkeltette már az érdeklődésemet, és annak külön örültem,hogy a dobozkámban egy olyan árnyalatot találtam, amit szívesen használok is majd. 
 China glaze - Pearls of wisdom 
A külsejéről semmi új dolgot nem tudok elmondani, mint amit már ti is jól ismertek. Ez egy teljes kiszerelésű termék volt, 14 ml-es, így biztosan jó sokáig elég lesz. Ahogy levettem a kupakját, láttam,hogy elég folyékony, és mivel egy nagyon szép, természetes színről beszélünk, úgy gondoltam,hogy kenek egy fehér alapot. És milyen jól tettem. A képeken úgy láthatjátok,hogy fehér alap+2 réteg van china glaze lakk van a körmeimen. Így már elég jó fedést biztosított. A színe szerintem nagyon különleges, valóban a gyöngyökhöz lehetne hasonlítani. Száradásával sem volt semmi problémám, hamar megszáradt, így nem jelentene gondot akár a három réteg felvitele sem. Viszont nem tudom,hogy ez a lakk hibája volt-e, de egyszerűen minden befogta, így nem sokáig élvezhettem ezt a gyönyörű színt, úgymond ,,koszolódott´´. Más lakkoknál ez még soha nem fordult elő nálam. Tartósságát tekintve is átlagosnak mondanám, 4-5 napig jól bírja a gyűrődést. 

Összességében elégedett vagyok vele, de elmaradt a ,,varázslat´´. Más, alacsonyabb árkategóriás lakkok is tudnak ennyit, ám egy-két különlegesebb árnyalatban még szívesen kipróbálnám, lehet akkor jobban meggyőznének. 
Hogy tetszik nektek? :) Szeretitek a china glaze lakkokat?

4 megjegyzés:

  1. Meglehet, hogy egy másik árnyalatot kellene majd kipróbálnod, mert a CG lakkok minősége jóformán mindig kifogástalan. Csodálkozom is, hogy neked bekoszolódott, bár talán maga az árnyalat ilyen. Azért ne mondj le róla, néhány merészebb színt, ha kipróbálsz végképp beleszeretsz, meglátod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem,hogy lesz még lehetőségem kipróbálni más színeket is, mert szeretném én is szeretni a CG lakkokat, hiszen olyan sok szép árnyalatuk van. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik! :) Maga a színe nekem is nagyon elnyerte a tetszésemet, igazán különleges. :)

      Törlés