2013. november 12., kedd

Avon Planet Spa Blissfully termékek Teszt

Még a nyáron sikerült beszámolnom arról,hogy beszereztem egy Avon Planet Spa Blissfully hajpakolást. Nos azóta volt időm tesztelni a terméket, és véleményt alkotnom róla, valamint a termékcsalád egy másik termékét is megvásárolni, így ma következzék róluk a teszt:

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing Hajpakolás

Hogy pontosítsak, ez egy hajmaszk. Shea vajat tartalmaz, ezáltal táplálja a hajat a gyökerektől a végekig. Erősíti és selymesen simává varázsolja azt. Segít,hogy hajunk könnyebben kezelhető és formázható legyen. Használni aszerint kell,hogy mennyire károsodott a hajunk. Ha nagyon, akkor kb. 15 percig kell fenn hagyni, ha kevésbé, akkor 5 perc is elég neki.
200 ml-es kiszerelésben kapható. 
Illata elég erőteljesen mogyoró-karamella illat, így aki ezeket nem szereti, nem ajánlom neki, mert én még másnap is érzem a hajamon. Nagyon megszerettem ez idő alatt, mert tényleg nagyon jól táplál, könnyen eloszlatható, én kb. 5 perc hatóidővel szoktam használni, aztán lemosom és gyönyörű fényes, sima a hajam tőle. Szerintem a hidegebb időben is jó szolgálatot fog tenni. Eredeti ára 1800 Ft körül van, de általában akciós, és olyankor akár 1000 Ft környékén is ki lehet fogni, és mivel nem kell belőle sokat használni, így még egy jó ideig biztosan elég lesz :) 

Blissfully Nourishing kéz-, könyök- és lábkrém
Fedezd fel a tápláló és regeneráló rituálét afrikai shea vajjal. AHA-savat tartalmazó, gazdag összetétele és shea vajtartalma segít puhábbá és simábbá tenni a durva és száraz bőrterületeket például a sarkon, a könyökön és a térden.
Így működik: A Blissfully Nourishing kéz-, könyök- és lábkrém simábbá varázsolja a sarok és a könyök száraz, durva bőrét. Hatékonyan puhítja a bőrkeményedéseket. Használata: Vidd fel naponta megtisztított lábadra, könyöködre és más kiszáradt bőrterületekre! 
Összetevői között olyan értékes összetevőket találunk, mint a shea vaj, a tiszta E vitamin, vagy az aloe vera leveléből származó lé. Ennek az illatában már inkább a karamell dominál, nekem ezzel nincs is semmi bajom, bár van aki szerint nem túl kellemes :) 75 ml-es tömény kis krém, amelyet tényleg csak a nagyon száraz területekre érdemes használni, így én is a térdemre és a könyökömre szoktam használni főleg. Kipróbáltam kézkrémként is, de nekem úgy túl sok volt.
Normál ára: 1110 Ft, de nemrég volt egy akció, melynek keretében kb. 390 Ft-ért volt megvásárolható.

Próbáltátok már valamelyik terméket? :) Szeretitek a Planet Spa termékeket? :) 

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a hajpakolást, most is ezt használom, de a legújabb katalógusban sajnos már nem találtam :( Szomorú lennék, ha kivonnák a forgalomból, mert imádtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom, és az illata is nagyon tetszik. Valóban, én sem láttam a legutóbbi katalógusban, valamint a honlapon sincs már fent. Lehet,hogy mégiscsak kivonták a forgalomból...Persze mindig a jó termékeket szüntetik meg...

      Törlés