2013. november 17., vasárnap

Avon Négyes Szemhéjpúder

Mint azt már valószínűleg mindenki tudja, az Avon nemrégiben megújította egyes sminktermékeinek minőségét, vagyis pigmentáltabb, hosszan tartó termékeket kaptunk ( True Color Technology ). Nekem eddig egy négyes szemhéjpúdert sikerült beszereznem, ma ezt mutatom meg Nektek:



Mocha Latte árnyalat
Színminta
Fedezd fel a legintenzívebb színeket a könnyen használható szemhéjpúderrel. A négyes szemhéjpúder tulajdonságai: TARTÓS VISELET: Gazdag színek, melyek nem állnak össze a szemhéj redőiben, és nem peregnek le. PROFESSZIONÁLIS VÁLASZTÉK: A paletta színei tökéletesen illenek egymáshoz. BESZÁMOZOTT ÁRNYALATOK: A könnyű és gyors sminkelést segítik.Hatása: csodálatos színes végeredmény egyetlen mozdulattal.
Nekem erre a szép barnás árnyalatra esett a választásom, ugyanis mindenképp olyat szerettem volna, amelyet gyakran használhatok a hétköznapokon. Ez pedig tökéletes választásnak bizonyult. Találunk benne egészen világos árnyalatot is, valamint kicsit csillogósabbat is. Amikor kinyitjuk a terméket, egy nagy tükörrel találkozunk, ami szerintem nagyon praktikus, mert így ha elvisszük magunkkal, akkor nem kell külön még kis tükröt is vinni, hanem könnyen meg tudjuk oldani a sminkelést. Úgy tudom,hogy ezeket a színeket már vizes ecsettel is felvihetjük, úgy még szebb eredményt lehet elérni. 
Összességében én nagyon elégedett vagyok vele, szeretem használni egy kis szemceruzával+szempillaspirállal, mert nagyon szép natúr sminket össze lehet dobni vele. Inkább krémesebb textúrájú, nem az a poros. Viszont a tartósságával vannak kisebb gondjaim, lehetne egy kicsit tartósabb, viszont ennyi pénzért megérte nekem ( 1000 Ft körüli áron jutottam hozzá ) .
Eredeti ára: 2360 Ft, de most csak 1599 Ft

Ti próbáltátok már a megújult termékeket? :) Jobban tetszenek, mint a régiek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése